That freaking eyes again

What?
Please Subscribe to read the full chapter

Hari nih hari Sabtu. Seperti yang dijanjikan, Mimi, Hana, and Exo lawat Minhyun. Minhyun taktahu and diorang nak buat suprise sikit. But senanya exo tak berapa nak selesa sebab.. the three of them memang tak boleh resist their.. mates.

Kita semua dah bincang semalam and please behave, faham tak? Suho mindlink with them. Semua anggukkan kepala tanda faham.

After a few minutes, jalan sesama pegi rumah Minhyun akhirnya sampai. Hana ring the bell.

"Siapa"

Hana rolled her eyes "Kitoranglah! Bukak pagar cepat!"

They heard a groan and pagar terbukak sendiri.

"Dengan bangganye, jemput masuk kawan-kawan" note the sarscarm

Exo awed  at Minhyun's mansion. The girls giggles at their reaction and head to the main door. And there, their lovely Minhyun stood there like a robot waiting for them.

"Minhyun-ahh!!!!! Rindu kauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu" Mimi jerit and peluk Minhyun ketat-ketat.

She scoffed "Baru semalam kau jumpa aku, dah rindu? Lesboo ke apa nih?"

"YAH! Aku seratus peratus straight, okay!" Mimi pukul lengan Minhyun.

"Dah dah jom masuk. Tak kuasa aku nak layan minah nih" Minhyun said and she gasped when she saw exo. At her freaking mansion "What the hell are they doing here?!" She freaked for awhile.

"Kitorang ajak lah! Kan kau tetiba sakit, so nak buat suprise sikit and tadaahhhhhh! Hawwt guys for us! And for today!" Hana whispered to her and of course they  heard her.

Exo laugh at her "Gempak rumah kau Minhyun, siap ada air pancut and hell yeah ada swimming pool!" Baekhyun awed.

Minhyun chuckled and shook her head "Ye ye jom masuk dulu. Not expected to have males guest. But anyway abang aku ada kat belakang rumah. With his friends. And dont be too suprise if one of them attack you guys."

"Diorang tuh gila-gila tau. And they love Minhyun so much. Thats why they behaving like that" Mimi explained.

"Ohh okay, hey Minhyun kau dah okay ke?" Kris tanya.

"Aku okay dont worry and tunggu kejap aku suruh ahjumma sediakan air and makanan untuk korang" she replied and secara tak sengaja terpandang Luhan. Jantung dia tetiba degup kencang.

Kenapa dengan aku nih? Tiap kali aku pandang mata mamat selebet tuh aku jadi gelabah. Uh well takde lah selebet mana but.. haish! Aku just tak suka lah dia! dia cakap dalam hati. Bila dia ternampak ahjumma, pembantu rumah dia, dia tersenyum.

"Ahjumma! Boleh buat kan air and snack for 15 orang?"

"That many?!" Ahjumma gasped.

Minhyun giggles "Min tolonglah ahjumma oii. Yup 15 termasuk Min."

Ahjumma look at her suspicious "Boys or girs? The other 12?"

Minhyun pout "I dont know. You may want to see with your eyes ahjumma. Now lets go serve all of them" she dragged ahjumma to the kitchen.

While at the living room, exo, Hana, and Mimi chattering and laughing at Hana and Mimi story. Syok cerita pasal zaman kanak-kanak Minhyun and her past such as where she from. Actually all about her since someone of them asked.

"Thats Minhyun for you! She's not easy and one more thing, she dont believe about love" Mimi said.

Exo tetiba tak senang duduk. Then Luhan tutup mata dia kejap and pandang Mimi "Betul ke? Dia... perfect. W-wh

Please Subscribe to read the full chapter