Chap 3

Promise
Please Subscribe to read the full chapter

 


 


Aku menutup kotak yg berwarna coklat lalu menekup muka. Air mataku mula menitis dan aku tak tahu apa sebbnya. mungkin sebb lelaki tersebut. Tanpa aku sedari aku mula menangis hingga tidak dapt di kawal. Suaraku mungkin kedengaran sayup-sayup dari luar. 

flashback~>>
 
"hyeyoon-ah! kenape awak nak nangis ni?"

"kau tu tolak aku kenape?! sakit lah! ieh!" aku membaling beberapa batu kecil. dia tidak mengelak malh dia hanya menutup matanya.

"mianhae.."

"kalau cina tu cina!"

"ckplah banyak-banyak lgi.."

Aku hanya menangis dan tidak mempedulikannya. Aku melihat lututku yg terkupas dan berdarah. Ianya sakit. Aku melihat ke tepi, dia mula membersihkan lukaku dan mengubatnya. Aku terdiam bagiku, dia adalah seorang lelaki yg betul-betul ingin berkawan denganku.

"awak nanti sye kena pergi rumah nenek sye dekat L.A"

"bukan cina?"

"nenek aku tinggal dekat sna dengan abng sepupu aku"

"jdi ?"

"aku kena tinggalkan kau"

Endflashback~>>

Aku menutup muka dengan menggunakan bantal. Teringat masa lalu, Ianya sangat menyedihkan. Lama-kelamaan aku tertidur dengan mata yg bengkak.



Kring!! Kring!!

 

Aku memusingkan badan sambil mengosok mata. Tanganku meraba-raba di atas meja lampu untuk mencari jam. Aku bangun ke posisi duduk. 

"ai? kenape masih berbunyi?" mata aku luaskan dan mecari dari mna bunyi tersebut. Aku melihat ke bawah katil yg menyebabkan rambutku terturun. mataku menangkap screen handphone yg menyala. Tanganku mengambil handphone tersebut. 

"Luhan? kenape dengan dia ni?" aku mengheret ibu jariku.

"yeoboseyo?"

"hyeyoo, 8.30 jumpa dekat tman"

"ya!  ape ni tetiba ?"

Dia terus menamatkan panggilan. Ape

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Real_GalaxyHA #1
Chapter 3: update soon ^•^