01

THANK YOU FOR WAITING ME!! (LAST CHAPTER !!)

Hari ini merupakan hari jadi aku yang ke 20 tahun. Aku berada di Korea selama dua tahun dan maknanya ada satu tahun setengah lagi aku bakal menghabiskan pembelajaranku di sini. Tak sangka dulunya aku tidak berminat untuk menjadi jurutera bakal menggenggam segulung ijazah dalam bidang tersebut.

Hari ini aku bakal menyambut hari jadiku bersama dengan dua teman rapatku (BFF lah sangat) iaitu Haneul dan Sungyoung di Lotte World. Mereka berdua merupakan manager kepada group kpop terkenal Korea iaitu, Exo. Oh my Kai! :) Tapi aku tak sangka Suho yang dulu nya kawan aku waktu sekolah telah menjadi salah seorang member Exo dan menjadi leader dalam group tersebut !!

'Dia ingat kat aku lagi lagi ker?' fikir aku.

'Hoi! Kau ne Hani mengelamun ja'. Sergah Haneul mengejutkan aku yang tengah mengkhayal.

'Aah lah! Kau hari ne dah 20 tahun tapi masih lagi dengan perangai lama kau tu. L.E.M.B.A.B',marah Sungyoung.

Aku cuma tersenyum melihat kedua-dua teman rapatku itu dari tadi yamg asyik mengomel sahaja. 'Dorang ne mengalahkan aku yang hari jadi hari ne. Erm...' bisik aku di dalam hati.

 

'Heyy hari ne kau nak ikut kitaorang pergi fan meeting Exo ker?' tanya Sungyoung.

'Tak nak lah. Nanti aku ganggu kerja korang pula. Tapi kalau dah ada orang ajak apa salahnya kan?' jawab aku. Siapa tak nak jumpa dengan Exo? Aku ne peminat kipas-susah-mati si Kai okey? ( tapi bukan tahap saesang lar). Hari ne aku tekad nak jumpa Kai face to face. Oh my bias!

'Okey set! Jam 2 petang kat Bangunan Nature Republic kat Gwangju tau! Kitaorang bagi kau pass special ne!' Kata Haneul sambil diiyakan oleh Sungyoung.

 

 

 

P/s: Amacam? Okey tak? Kalau sudi sila tinggalkan komen anda di bawah. Watak Suho belum lagi keluar. Bila dia nak keluar? Kena tunggu lar yeee.~ Neomu kamsahamnida <3

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
pikahbajet #1
Chapter 5: HAPPY ENDINGGGGG...........
weloveexoforever #2
Chapter 3: Update soon please
JieunSparkleJunior #3
Chapter 2: Update soon!^^