Not VOODOO DOLLS..!

Please Subscribe to read further chapters

Description

                                        

                                            

 

 

VIXX… itulah name sebuah grup kpop yang semakin popular pada era kini… grup ini telah ditubuhkan pada tahun 2012 tetapi tidak mendapat sambutan kerana lagunya yang tidak menarik perhatian peminat..selepas setahun kemudian iaitu pada tahun 2013 ,VIXX menggunakan konsep ganas dan menyeramkan dalam album terbaru mereka..jumlah peminat semakin meningkat sehinggalah pada suatu hari ini segala-galanya mengubah kehidupan realiti mereka sebagai seorang selebriti..vixx telah disumpah menjadi 6 buah patung dan telah dibeli oleh seorang gadis..dapatkah mereka mengembalikan diri mereka kepada yang asal?

 

 

 

VIXX .. kpop idol yang semakin popular.. tidak tahu dimana salah mereka sehingga disumpah menjadi 6 buah patung..dapatkah vixx mencari jalan keluar untuk mangembalikan diri asal mereka dan bagaimana pula dengan gadis yang telah banyak menolong mereka?

 

 

 

 

 

JUNG MIN AH .. seorang gadis berusia 17 tahun dan masih menuntut di sebuah sekolah yang terkemuka di bandar Seoul..Min Ah merupakan peminat vixx tetapi tidak ada sesape pun yang tahu.. Min Ah telah membeli 6 buah patung dan mambawanya pulang.. bagaimanakah keadaan Min Ah selepas mendapati patung-patung yang dibeli sebenarnye bernyawa?

 

Foreword

 hye! annyeong! ni first time sye wat fanfic.. dripada asyk berangan xtentu pasal baek tulis cerita..haha sume watak2 dlm cerita ni saye msukkn ikot ape yang kwan sye minat..n bbrape pristiwa nan ayt yg ktrang gune hari2..2 orng kwan sye da tau da psl cite ni sbb drang j yg ader account asianfanfic nih....ntah drang prsan k x..hhaha btw..sory klo cite sye xbez sbb saye ske merepek skit..tq kpada yg subcribe.. :) sye xtau nk ckp ap ag,, hope u  guys enjoy.. :) ;) :)

Comments

You must be logged in to comment
aRmaNys
#1
Chapter 4: bapak byk shiaa ko nyer subscriber -.- anyway.. best la ! smbg la cpt wei !
nakashimakyle98 #2
sumpah best .. love you stranger ... haha .. love ur stories ..
aRmaNys
#3
Chapter 1: sori la wei.. aq tergelak time bace ni sbb ni first time aq bace fanfic malay (x termasuk yg epop punye) hehe. jgn marah. btw. cter ni best la *thumbs up*