Gayageum Couple

Description

Maksud gayageum ialah alat muzik tradisional Korea...mungkin bagi semua pembaca hairan melihat tajuk ini tapi Chan harap korang seronok baca dan bagi komen yang boleh buat chan lebih semangat nak buat cerita ni sampai habis! percaya atau tidak Kris main gayageum! jia you Wufan!
 

 
 

Foreword

 Kim Chanyeon,pelajar baru yang berpindah ke sekolah milik ayahnnya di Korea. Dia merupakan anak bongsu kepada Keluarga Kim yang terkenal di seluruh dunia.

Kris,pelajar pertukaran dari China.Sejak kematian kakaknya,dia menjadi murung.Kadang-kala dia akan bermimpi buruk tentang kakaknya. Dia pindah ke Korea kerana tidak mahu mengingati lagi kenangan bersama kakaknya. Kini selain bermain bola keranjang hobinya adalah bermain gayageum...kakaknya Wu Yi-ze,meminati alat muzik ini.

Kris dan Chanyeon sentiasa berlatih bersama-sama,tanpa di sedari Kris mula jatuh cinta kepada Chanyeon tetapi cintanya di halang oleh seseorang.Iaitu Himchan.Dia di masukkan ke dalam kumpulan gayageum kerana kehebatannya bermain alat muzik itu.
 

                                                                                 

Adakah Chanyeon akan mencintai Kris?
Ataupun Himchan?
Mana satu pilihan hati Chanyeon?

   
 

 

KrisChan21
Buah cempedak di luar pagar,Ambil galah tolong jolokkan,Saya ni budak baru belajar,Kalau salah tolong tunjukkan

Comments

You must be logged in to comment
KrisChan21 #1
Chapter 1: Harap korang seronok baca cerita ni komenlah sikit! Daripada Chan!Lup you guys..