Saya cintakan Awak | Malay Version

Description

Hoya duduk bersebelah dengan Eunji. Dia tidak menyedari bahawa orang sebelahnya ialah Eunji. Dia menyanyi hingga menyebabkan Eunji naik angin. "Heyy~ Kalau nak nyanyi pergilah dekat konsert ke.. tandas ke ... Ni perpustakaaan! Diamlah!", sapa Eunji dengan marah. SEorang penjaga perpustakaan memandang mereka dengan marah dan menunjukkan simbol diam. Eunji mengangguk malu. Hoya pula leka asyik menyanyi dan mendengar earphone di telinganya.

 

"Ehh.. Eunji. Pasal muka kau mencuka jer ni?", Hoya membuka earphone dari telinganya. Eunji menjeling mata dengan Hoya dengan garang. Uuuu.. garang tuu.., bisik hati Hoya. "Diamlah. Asyik menyanyi jerr !" Eunji marah dan berdiri. Hoya menarik tangan Eunji dan menyuruh Eunji duduk. "Ehh! Apa pegang-pegang ni?", Eunji melepaskan tangannya yang dipengang oleh Hoya.

 

"Y-ya~ Duduklah~ Takkanlah pasal tu nak marah . Tak best kalau camni", Hoya masih memegang tangan Eunji. Eunji duduk dan memeluk tubuh dan memuncungkan mulutnya. "Jomlah balik. Malaslah terperap dekat dalam air-cond ni.. Boring~", celah Eunji yang duduk di sebelah Hoya. "Shiro~", jawab Hoya. "Oke. Baik saya pulang je.. ", Eunji berdiri dan Hoya menarik tangannya. "Lepaskanlah~", Hoya melepaskan tangan Eunji. Eunji pun keluar dari perpustakaan.

 

Hoya mengikut Eunji dari belakang tanpa disedari oleh Hoya. Tiba-tiba Eunji terasa dua lubang telinganya di masukkan earphone dan lagu 'Be Mine'. Eunji berhenti berjalan. Dia tersentak. Eunji memusing badannya ke belakang ...terus dipeluk oleh Hoya. Hoya memeluknya dengan ketat. Hoyaa~, bisik hati Eunji.

 

 

 

 

 

 

 


*******bersambung ********

Foreword


Ini adalah first oneshot saya.. Tapi, saya rasa, taklah short sangat .. keke^^ bersambung .

 

tolong komen . terima kasih :)

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet