Be Mine

Saya cintakan Awak | Malay Version

Keesokan harinya~

 

Eunji bangun dari tidurnya. Perkara kelmarin masih terpaku di ingatannya..
-Start flashback-

 

Eunji dipeluk oleh Hoya dengan ketat. "Eunji... Be mine~", bisik Hoya di telinga Eunji yang hanya paras dagu ketinggiannya. Eunji menunduk dan melihat kasut purple nya. "Tapi.......", Eunji melihat mata Hoya dengan muram.. "Tapi, apa? Waeyo?", Hoya memegang kedua-dua lengan Eunji.

"Tak mengapalah~ ", Eunji melepaskan lengannya yang dipegang oleh Hoya dan beredar dari situ.

 

-End flashback-

 

Patut ke aku terima Hoya? Macam mana dengan Bomi?? Kan dia sangat sukakan Hoya~ Perlukah aku tinggalkan Hoya.. dan...........melepaskan Bomi mengambil Hoya?? Alahai~
Aku patut tinggalkan Hoya..
Eunji mengingat kembali saat Bomi pergi ke arahnya dan memberi warning supaya jauh daripada Hoya

 

-Start flashback-
Bomi and the gang datang meluru ke arah Eunji yang sedang leka dengan bukunya. "Y-ya~ Kau ke yang bernama Eunji??", tanya Bomi dengan kasar dan menolak bahu Eunji. "Ehh.. apa tolak-tolak ni?", Eunji berdiri dan hairan. Dia meletakkan bukunya di atas meja. "Awak ni, Bomi kan???", tanya Eunji. "Tau, takpe~ akulah Bomi.... girlfriend..Hoya.", jawab Bomi dan melihat kukunya.

 

"Apa yang kau nak dari aku?", tanya Eunji. "Aku nak kau berambus dari hidup Hoya. Kalau tidak~", Bomi melihat Eunji dan membuat simbol mati dengan melambaikan tangannya di leher. "Ingat tuu", kata Chorong. Mereka pergi dari situ.

-End flashback-

 


Setelah Eunji bangun dari tempat tidurnya, dia melulu ke dapur untuk sarapan pagi dan mendapati bahawa seorang lelaki di dapurnya..Ehh.. siapa tu? Perompak ke? Celah hati Eunji.

 


***Bersambung**
Hmmm.. siapakah lelaki tersebut?? Ingin tahu.. ? Tunggu .. ^^

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet