Register

Then Came You

Description

Title: Then Came You

Pairing: Main!Baekhyun/Chanyeol, Kai/Kyungsoo (Luhan/Sehun, Tao/Kris, Suho/Lay, Xiumin/Chen)

Genre: Romance, Humor, Fluff

Length: Chaptered

 

 

Chanyeol's life was perfect until...

 

 

"And why would I let someone I don't even know move in with me?” he asked incredulously.

"Because I gave you my first kiss." Baekhyun answered.

"I didn't ask for it!" Chanyeol exclaimed, certain that he was blushing like a schoolgirl.

 

 

Then Byun Baekhyun comes along. Now everything's turned upside-down but he finds himself unwilling to let go.

 

Because, maybe, his life before Baekhyun wasn't so perfect after all.

 

 

 

 

[NO FIC TRANSLATIONS PLEASE]

 

 

 

Foreword

Author's Note:

 

So guys! I’m back with a new chaptered fic. :D

And this time all my otps are here so this will most probably be a loooong one.

I am excited about this, I don’t even know why but I hope you will support this story as much as you did my earlier ones.

I felt it was time for me to make a lighter-themed fic so I came up with this. There would be some slight emotional drama (LOL) along the way but this would mostly be a kind of rom-com.

So yeah, all the characters will be introduced gradually so I hope for your patience and I’ll try to update as frequently as I can. I don't really want to outline everyone's character even before the story begins. Let's get to know all of them together, shall we? :D

Here’s to hoping everyone will like this!

Thanks guys!!! :D

 

PS. This fic would probably be every Korean drama/shoujo manga/romcom movie you have ever watched and read. LOL

and the awesomest posters ... thanks so so so much to timemachine and sae-unnie (the bully) for making this despite me being a demanding potato XD

 

 

 

 

Comments

You must be logged in to comment
kimdongah 0 points #1
Chapter 24: Author did you already thought of making a pdf for this story ? Bexause ohmg i'd really like it hahah i love reading this fic , it's almost the 3rd time i red her haha :)
m4gbews #2
Chapter 24: Crying hard because fics like yours are :')
lishin3013 #3
Chapter 23: The whole story is so fluffyyyyyyyyy ;//u//; I'm srsly dying b/c of this ;3;
bammiexx #4
Chapter 24: Fluffiest fic ever! I love you author-nim for bringing this side of ChanBaek to us *i know its just a fic but wth?! It really felt like it was true hahaha*
dubblebee #5
This fic will always be my favesttttt
Eyeseetea #6
Chapter 24: Where do I find the ficlets and the fourshot sequel?????
mkggkm74 #7
Chapter 1: Make a PDF file for this so I can read it in Dropbox.
my_aff_account #8
Chapter 24: The story was freaking fluffy and I love it, thank you for writing this story <3
exonuggets #9
so i was just looking around my room, staring at the ceiling and after an hour of silence i said (out of the blue) "im gonna reread then came you bc [wipes single tear] it's been years im" (i am sorry im weird ignore me TTTT)
AthanasiusAngel01 #10
Chapter 16: after few years, here i am reading this fic again hahahahaha. this is so wonderful. I still get excited with every chapter although I've already finished this. I love the part when chanyeol told baekhyun that he could sleep in his closet just so baekhyun would keep him and never leave. It's so sweet. that would always be my favorite part yay!!! anyways, I love how you write, authornim! hwaiting!