If this page had a pop up or a redirect (it shouldn't!), please help us by reporting this page

Then Came You

Description

Title: Then Came You

Pairing: Main!Baekhyun/Chanyeol, Kai/Kyungsoo (Luhan/Sehun, Tao/Kris, Suho/Lay, Xiumin/Chen)

Genre: Romance, Humor, Fluff

Length: Chaptered

 

 

Chanyeol's life was perfect until...

 

 

"And why would I let someone I don't even know move in with me?” he asked incredulously.

"Because I gave you my first kiss." Baekhyun answered.

"I didn't ask for it!" Chanyeol exclaimed, certain that he was blushing like a schoolgirl.

 

 

Then Byun Baekhyun comes along. Now everything's turned upside-down but he finds himself unwilling to let go.

 

Because, maybe, his life before Baekhyun wasn't so perfect after all.

 

 

 

 

[NO FIC TRANSLATIONS PLEASE]

 

 

 

Foreword

Author's Note:

 

So guys! I’m back with a new chaptered fic. :D

And this time all my otps are here so this will most probably be a loooong one.

I am excited about this, I don’t even know why but I hope you will support this story as much as you did my earlier ones.

I felt it was time for me to make a lighter-themed fic so I came up with this. There would be some slight emotional drama (LOL) along the way but this would mostly be a kind of rom-com.

So yeah, all the characters will be introduced gradually so I hope for your patience and I’ll try to update as frequently as I can. I don't really want to outline everyone's character even before the story begins. Let's get to know all of them together, shall we? :D

Here’s to hoping everyone will like this!

Thanks guys!!! :D

 

PS. This fic would probably be every Korean drama/shoujo manga/romcom movie you have ever watched and read. LOL

and the awesomest posters ... thanks so so so much to timemachine and sae-unnie (the bully) for making this despite me being a demanding potato XD

 

 

 

 

Comments

You must be logged in to comment
MekeyLoveJongdae #1
I feel so bad that I can't translate your fic T-T By the way,do you use Wattpad chingu?If you do,tell me your acc name plz.Cuz I would like to follow you :)
maedehcute #2
hey .your story is so good.can i translate it into my own language for my country fans?
gluesticks #3
looks like an interesting plot..
HamsVamp4eva #4
Chapter 18: this fic...... I can't take that much fluffines xD
Pineapples132 #5
Chapter 16: ... Is it weird if I'm crying right now???? Because I am.....
Pineapples132 #6
Chapter 13: YAAAASSSSSS BEST CHAPTER EVER!!!! I know I'm late with reading this but YAS I think my favorite kiss was Suho and Lay's but OMG Chanyeol and Baekhyun!!!!!!!! Thank you for making this.......
lovexiumin7 #7
Chapter 24: The story got me hooked!! Can't stop reading until i finished!! I really loved the story!! <3 <3
Drull74 #8
Chapter 23: THis is Soooo . whaaaaa Cute! I just handed 6hrs to finish this. This was so adorable! I can't stop on reading! awe. :D CHANBAEK-KAISOO 4ever.
PCY92BH #9
Chapter 24: I just found this story 2 days ago. This was so amazing story. The fluffiness, the angst. Ughh too much feels. Thank you for made this awesome story author-nim.
rilavipblackjack #10
Chapter 24: UGH SO MUCH FEELS *inserts heart eyes emoji* THIS IS REALLY REALLY GOOD THAT I CANT HELP BUT TO WANT MORE. Thank you for this story!! :)