Bab 2

My Life Being Jeon Jungkook Wife

"Yahhhh.. JEON JUNGKOOK..LEPASKAN AKULAH..", jerit Minah kepada Jungkook.. Nasib mereka berdua sudah jauh dari orang ramai.. Kalau tak, malu je Minah jerit-jerit..Tapi walaupun Minah dah jerit macam orang gila sekali pun, Jungkook masih tak lepaskan tangan Minah..Entah kemana dia nak heret Minah..Minah yang memang geram dengan Jungkook dengan geramnya tadi pun tak reda-reda menarik tangan Jungkook.. Gaya dia macam main tarik talilah..

"YAHH..KAU NI PEKAK KE BADAK..AKU DAH KATAKAN LEPASKAN..LEPASKAN JE LAH..TAK PAYAH NAK LIBATKAN AKU DALAM MASALAH KAU..", marah Minah..Jungkook yang memang panas dengar Minah membebel terus menolak Minah ke dinding dan tangannya mematikan pergerakan Minah..Nasib diaorang ada dekat kawasan makmal.. Tak adalah nanti yang salah anggap..Minah yang terkejut hanya membatu di situ..

"Dah kenapa diam..Dah bisu dah..", perli Jungkook..

"Aku tak kira..Kau akan jadi isteri aku walaupun kau tak nak..", tambah Jungkook.. Minah yang dah memang panas dengan hal tadi ditambah lagi dengan satu hal ..

"Kau ingat aku ni apa..?Ayam kat pasar..?Sesuka hati je nak ambil dan buat harta sendiri..Aku tak naklah kahwin dengan lelaki playboy macam kau..", marah Minah dengan nada sindiran..Minah menolak tangan Jungkook dan mula beredar dari situ.,tetapi Jungkook sempat menahan Minah dan berbisik sesuatu..

"Aku akan buat apa-apa untuk dapatkan apa yang aku nak..Kau jangan terkejut kalau suatu hari nanti aku yang akan jadi suami kau..", bisik Jungkook lalu meninggalkan Minah..

Sebulan kemudian...

Minah POV..

Dah sebulan berlalu dan aku tak terserempak langsung dengan Jungkook selepas peristiwa tu.. Jangan salah faham.. Aku tak suka dia pun.. Cuma aku terfikir, betul ke apa yang dia cakap.. Macam mana kalau dia betul-betul buat.. Ishhh.. Tak mungkinlah.. Diakan masih budak-budak.. Tak matang lagi tu..Parents aku pun mestilah nak aku kerja dulu baru kahwin.. Ishhh.. Kenapa aku nak fikir pasal ni pulak.. Baik aku sambung study..

End of Minah POV..                                                                                                            

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
miera_yoseob
Hyee.. Harap para readers sokong my second fanfic..

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet