From Hana to Hana.

Description

Pada 2250 ,Kerajaan telah memutuskan untuk membuat dasar baru disebabkan masalah besar yang melanda dunia.Segala perkara mengenai cinta telah diharamkan.Drama-drama cinta telah dipadam dan dilupuskan serta novel-novel kisah cinta telah dibakar. Sesiapa yang didapati bercinta atau ingin menyampaikan ideology cinta akan dihukum dengan kejam.Tiada lagi cinta didalam kamus hidup mereka.

Begitu untuk Lee Jang Hana, hidup terubang ambing bagai ada sesuatu yang hilang didalam kehidupannya itu.Sesuatu yang hilang tanpa dia mengetahui apa yang dirinduinya. 

Namun sesuatu takdir telah merubah kehidupannya.Sebuah buku misteri dari peninggalan moyangnya telah menulis satu perkataan baru didalam kamus kehidupannya.Perkataan yang bernama CINTA .

Ikuti kisah Hana bersama buku misteri dalam misi mempelajari erti kata cinta yang sebenarnya.Dapatkah Hanna pelajari teladan dari buku itu? Siapakah park Chanyeol? Siapa sebenarnya pemilik asal buku itu?

 

#FH2H

 

 

 

Foreword

Dear you 

 

New story. Rasanya story ringkas je ni. Idea datang time down.

Subsribe if you like

Vote if you love

Comment if you felt want to talk with me

 

Thank you

Comments

You must be logged in to comment
Park_Rafa88
#1
Author-nim saya harap awak dapat sambung ff ni sebagai ff comeback awak ^^ saya akan sentiasa support awak sebab awak antara one of my fav author dekat sini~