Chapter 1

Haunted Mystery Mansion
Please Subscribe to read the full chapter

"Bangun semua!" Namjoon mengarahkan rakan-rakan kelasnya untuk bangun apabila melihat Cikgu Hanbin yang ingin masuk ke kelas.

Tiada apa-apa balasan daripadanya hanya anggukan kecil sahaja.Anggukan kecil.Kecil.Melihat reaction cikgunya yang begitu,Jackson terus mengumpat Cikgu Hanbin."Ek eleh! kita punyalah berdiri semua,itu jer dia balas,dahlah tak kasi duduk pulak tu sabar jerlaa!"Jackson yang terlalu emo,tidak sedar yang suaranya agak kuat sehingga hampir boleh didengari 1 kelasnya termasuk Cikgu Hanbin.

"Okey semua boleh duduk kecuali Jackson".Cikgu Hanbin memberikan arahan.

"Lah dah kenapa pulak saya sorang yang kena berdiri ni cikgu?".Jackson tanya dengan tak puas hati.

Cikgu Hanbin hanya membiarkan Jackson."Oleh sebab kita semua dah nak cuti akhir tahun dan korang semua akan naik form 4 thun dpan,so korang semua akan dibekalkan dengan beberapa tugasan,unit panitia BM dah buat keputusan yang korang 1 batch kene buat 1 cerita pendek.Tak kisah cerita apa-apa.Markah akan diambil untuk tahun depan.Korang semua dah dapat kan list kelas untuk next year.Kebetulan korang semua ni ny kelas 4A,jdi korang punya hasil tu kenelah buat betul-betul nk tunjukan yg 4A tu memang pandai-pandai.Apa-apa soalan boleh tanya.Kumpulan saya akan bahagikan.1 kelas ada 2 kumpulan.1 kumpulan 14 orang".

 

"Memanglah cikgu ni,saja jer dia suruh kita semua gabung dengan BTS 1 grup.Kecik besar jer ak menengoknya".Jackson meluahkan perasaannya dengan men

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
iamsya
#1
yowww man gudluck delf a1 LOL
iamsya
#2
Agagagagagaga LOL