TTL 2

Ting Tong Lover
Please Subscribe to read the full chapter

"Lelaki itu.. Lelaki itu seperti coklat..!! Oh tidak...  Tidak... " Jerit Jimin didalam hati.. Eh!  Pelik lelaki itu seperti coklat? Tak dapat dibayangkan wajah lelaki itu sama seperti coklat.. Mesti masuk book of record ni!! Muka pelik-pelik.. 

"Okey maksud aku dia punya bau coklat yang kuat.. Seakan bau coklat itu terhasil dari tubuhnya.. Dan aku.. Aku suka baunya.. " Jimin membetulkan statementnya.. Dia masih bermonolog sendiri di dalam hati..  Tetapi matanya masih tertacap pada lelaki itu..

 "Yes.. "Soal lelaki itu dengan keningnys sedikit terangkat..  Hairan dia melihat perempuan berpakaian seperti lelaki ini merenungnya dengan renungan sukar ditafsir..

Jimin tersentak dari lamunan mengarutnya tadi dan cepat-cepat menghulurkan pamphlet ditangannya sedari tadi.. 

"Saya nak join kelas ni"Ujar Jimin bersemangat..  Aicey!  Hwaiting Jimin..  Bersemangat lah sangat jangan dibuatnya setengah jalan sudah lah.. 

Lelaki itu mengerling sekilas pada pamphlet tersebut sebelum akhirnya menjawab dengan tegas.. 

"Kelas ni dah ditutup..  I'm not teaching anymore"

Berkelip-kelip mata Jimin apabila dia cuba mentafsir apa yang dikatakan oleh lelaki itu..

"Huuh"

"Lelaki itu tersenyum kecil kemudian dia mengambil pamphlet dari tangan Jimin dan diletakkan diatas meja yang berdekatan.. 

"Saya sudah tidak mengajar lagi.. "

"Ha..  Mana boleh macam tu! "Tanpa sedar Jimin meninggikan suaranya..  Tersentak lelaki itu apabila mendengar Jimin meninggikan suaranya tiba-tiba.. 

Spontan Jimin menggigit bibirnya..  Ops!  Terlanjur la pulak..  Behave Jimin.. Mulut tu jaga sikit..!

"Saya minta maaf Cik..  Tapi kelas ni memang dah ditutup.. " Ujar lelaki itu apabila sudah hilang terperanjatnya dengan suara tanpa kawalan Jimin tadi..  Hadoi!  Boleh kena sakit jantung sebab terkejut bila dengar suara Jimin yang mengalahkan hantu langsuir mengilai.. Ish ish.. 

"Tapi dekat pamphlet ni tak tulis pun yang kelas ni dah ditutup..?"Jimin bersuara lagi tapi kali ni ada berbaur tidak berpuas hati.. Di

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
ImHot1130 #1
CHING CHONG LING LONG TING TONG
nmmnbg #2
Chapter 3: kyaahhhh~~~sweetnyaa <3 <3 best cite ni update soon ^^
p/s:saya fangirl macam org gile bace cite ni nasib tak kene marah dengan mak huhuhuhu