babak 1

Just A Memory
Please Subscribe to read the full chapter

Breaking news...

Satu program show terbaru akan menemui peminat EXO. 'My New Family' akan memaparkan kehidupan kumpulan idol ini bersama keluarga baru mereka.

Jangan lupa temujanji penonton bersama Channel TBS.

 

EXO Dorm

Mereka hanya mengangguk faham apabila melihat schedule yang baru diterima. Baekhyun dan Kyungsoo bersama menuju ke bilik Kyungsoo.

Baekhyun: bagaimana dengan jadual drama kamu?

Kyungsoo: masih ok. Saya masih boleh menyertai rancangan ini.

Baekhyun: kamu pasti?? Tak penat??

Kyungsoo: penat. Tapi sudah biasa..

Kyungsoo segera meninggalkan Baekhyun dan menuju ke bilik air apabila tiba gilirannya. Baekhyun juga kini sibuk dengan pengambaran drama terbaru.

Mungkin sebelum ini, dia hanya terlibat bersama member dalam drama web 'EXO Next Door'. Tapi kini kerjanya bertambah berat. Dia perlu bergandingan bersama pelakon pelakon senior yang sememangnya sangat dikaguminya.

Baekhyun perlu sahut cabaran ini. Kini dia juga sudah mengikuti langkah Kyungsoo, Chanyeol dan Yixing dalam bidang lakonan. Jongin juga kini berjinak- jinak dalam bidang yang sama.

Kakinya melangkah ke ruang utama dorm itu. Sehun masih lagi bermain permainan komputernya. Baekhyun sudah sedia berada di sebelah Sehun.

Tujuan utamanya, tidak lain. Untuk mengacau maknea yang masih leka dengan permainannya.

Sehun: Ya hyung. Kamu menganggu saya. Lagi satu level untuk pecah rekod Jongin.

Baekhyun: dan pasti, kamu tak akan dapat kalahkan hyung. Mari sini, biar Byun Baekhyun pula yang terjun ke medan pertempuran.

Suasana menjadi semakin gamat. Kedengaran suara anak muda ini seperti bergaduh, tetapi mereka sedang berlawan permainan sebenarnya.

Please Subscribe to read the full chapter

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet