Living With An Idiot

Please Subscribe to read further chapters

Description

Kim Yerim atau lebih mesra dipanggil Yeri, seorang gadis berumur 20 tahun yang telah menyewa sebuah rumah banglo dua tingkat dengan alasan mahu berdikari. Wow, jarang nak jumpa anak orang orang kaya yang macam dia ini, kan? Tetapi, dia ada satu masalah.

Dia takut nak tinggal seorang diri.

Ya, dia mengalami monophobia. Nak ajak mama dan papa tinggal bersama? No, dia nak berdikari. Selama ini dia dah banyak menyusahkan orang tuanya. Ajak kawan rapat? Wait, 'kawan rapat' tu apa? Kim Yerim, tidak pernah merasai perhubungan persahabatan yang tulus.

''Kawan, kawan, kawan. What's that for? Bukannya kita akan mati kalau takda kawan. Am I right?''

Kawan makan kawan, kawan rampas boyfriend, kawan yang hanya nak menumpang harta, backstabbers, apa gunanya? Dia lebih selesa dengan hanya ditemani oleh Tian, kucing Parsi yang sangat disayanginya.

Tetapi, Puan Kim tidak akan melepaskan dia ke rumah barunya jika dia tidak dapat mencari seorang housemate dalam masa sebulan. Alasan daripada seorang ibu,

''Bahaya, kamu tu perempuan. Cari yang elok elok ya.''

Mengeluh. Mata ke atas. Bibir dimuncungkan. Mana dia nak cari?

Namun, takdir telah menemukannya dengan seorang jejaka yang sedang menghadapi masalah. Masalah dia ni lagi teruk dari masalah Yeri.

''Tolonglah wei, aku lari dari family aku!''

Speechless. Patut ke dia tolong orang yang dia tak kenal langsung? Tambahan lagi, seorang lelaki!

 

 

Foreword

*My another ff, please anticipate! Bahasa pasar/kasar/lembut/pasar malam *ok gurau* akan digunakan di dalam ff ni. Sebarang persamaan adalah kebetulan sahaja, saya tak sesuka hati curi idea orang lain.

 *

Comments

You must be logged in to comment
Dragneel09 #1
Chapter 4: Haha....bestlah citer ni
Nabila_Pss
#2
Chapter 4: Update soon!!!♥♥♥
aliasabtu #3
Chapter 1: Cerita ni bestlah...update soon!!!
creepyyeollies #4
Chapter 1: update son..