Chapter 9

Jangan Tinggalkan Saya....
Please Subscribe to read the full chapter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          "Hyerin, Jungkook kata lepasni bagi sendiri, tau?" Pesan Yeonhi dengan nada yang perlahan. Kebetulan tadi terjumpa dengan Hyerin. "Apa?! Kau ni, ke kau yang sengaja malas nak hantarkan?!" Herdik Hyerin. "Taklah! Memang dia yang cakap macam tu." Balas Yeonhi. "Hah kau!" Rambut Yeonhi ditarik kuat oleh Hyerin. "Kau ni kan?! Kalau kau tak suka aku ngan Jungkook takyah lah biadap sangat!" Kepala Yeonhi dihentak pada loker dengan kuat. "Kau sengaja—" Kata Hyerin terhenti apabila Yeonhi sudah tidak sedarkan diri dan hidungnya berdarah. Rambut Yeonhi dilepaskan dan tubuh yang tidak bermaya itu rebah ke lantai.

 

 

 

 

     "Hoii!" Mark yang tetiba muncul menghampiri Yeonhi. "Yeonhi!" Mark menampar pipi Yeonhi dengan perlahan berkali kali. "You such a !" Mark menampar pipi Hyerin. Tubuh Yeonhi dicempung dan diangkat menuju ke keretanya.

 

 

 

 

      Sepanjang perjalanan, Mark menangis tak henti henti dan menyumpah dirinya sendiri. "Kau bodoh Mark! Kau sepatutnya jaga dia! Kau kata kau kawan baik dia, tapi kau takde waktu dia susah! Kau bodoh! Bodoh, Mark! Aargh!!" Mark memberhentikan keretanya di tempat letak kenderaan dan mendukung Yeonhi sehingga beberapa orang nurse menolak katil dan dia meletakkan tubuh Yeonhi dan menuju ke wad kecemasan beriringan dengan nurse yang ramai itu. Tubuh Mark dihalang oleh seorang nurse dari memasuki ruangan itu. Mark mengelap air matanya dan duduk di kerusi diruangan menunggu.

 

 

 

 

        Air matanya tidak terhenti mengalir sehinggalah seseorang memegang bahunya. "Mark?" Jungkook memandang Mark. Mark bangun lalu menumbuk Jungkook sehinggalah Jungkook terbaring di atas lantai."Kau punca semua ni! Kalau tak sebab perempuan sial a.k.a girlfriend kau tu—semua ni...semua ni takkan jadi!" Jerit Mark. Jungkook menahan tumbukan Mark. "Apa maksud kau?" Soal Jungkook. "Girlfriend kau, aku nampak. Cuma aku terlambat!" Balas Mark lalu terduduk dan sambung tangisanya. "Dia buat apa, Mark?!!" Jerit Jungkook. "Dia..hentak kepala Yeonhi kat loker. Sebab kau.." Mark separuh meraung. "Aku....aku mintak maaf." Ujar Jungkook.

 

 

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
MongTaehyungg
Commentlahhh pliss

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet