one

I'VE LOVED YOU FOR A THOUSAND YEARS
Please Subscribe to read the full chapter

    Keluarga Jeon telah selamat dimasukkan di hospital yang berdekatan,Jungkook ialah salah seorang yang masih berada di wad ICU kerana dia yang paling parah.Ibu bapa Jungkook pula sudah dipindahkan ke wad yang biasa.

Flashback....

   Jungkook dan keluarganya pergi bercuti ke Busan oleh kerana mereka telah lama tidak pulang ke kampung halaman mereka.

"Omma,Atuk dah tahu ke yg kita nak datang rumah dia ni?"tanya Jungkook dengan muka comelnya.Dia sudah tidak sabar² untuk pulang ke kampung.Dia sangat merindui atuk dan neneknya di kampung.Dia juga ada memberitahu Yunhye pasal ni.Dan Yunhye pula meng'ok'kan sahaja.

Dia ada juga berasa tidak sedap hati untuk membiarkan Jungkook pergi ke kampung halamannya.Tapi Jungkook telah memberinya kata² semangat yang dia akan sampai di sana dengan selamat.

"Dah,Omma baru telefon atuk tadi,dia nampak macam seronok je,dia juga cakap dia akan suruh nenek masakkan makanan kegemaran Jungkook,Jajjangmyeon."Puan Jeon berkata sambil tersenyum melihat Jungkook yang sudah teruja.

"Wah,jinjja?!Sedapnya!!Tak sabar nak balik kampung,yeay!"Kata Jungkook sambil melayang tangan ke udara tanda dia sudah tidak sabar nak balik kampung.Macam kebudak-budakan.

"Cepatlah Jungkook,kata nak sampai cepat"Ujar Tuan Jeon yang menggeleng² kan kepalanya akibat tindakan Jungkook.

"Okay"hanya sepatah sahaja Jungkook berkata,dia terus masuk ke dalam kereta,excited sangat.

Mereka sekeluarga pun meninggalkan rumah kediaman mereka.

 

 

 

 

20 minit kemudian.....

Hujan lebat membasahi bumi.Tuan Jeon memandu dalam keadaan hujan yang lebat dan penglihatannya juga semakin kabur akibat hujan tersebut.Dalam perjalanan,penglihatannya juga semakin samar² menyebabkan keretanya terbabas akibat jalan yang licin.

"Arghhh!!!!"jeritan itu ialah jeritan terakhir mereka sekeluarga sebelum kereta Tuan Jeon merempuh besi penghadang jalan dan berpusing² sebelum melanggar sebuah kereta yg berada di hadapan mereka.

Jungkook tercampak keluar akibat Tuan Jeon menekan brek kereta itu.Jungkook bernasib baik kerana tiada kereta lain yang lalu di lorong itu.Jika tidak,mungkin dia sudah mati digilis oleh kereta.

Dan kepala Jungkook juga terhantuk pada batu.Darah merah pekat keluar dari dahinya sebelum matanya tertutup.Sebelum itu,dia sempat menyebut nama 'Im Yunhye'.Dan mula

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
Itislololo
#1
Updat3 please
Itislololo
#2
Chapter 1: Hmm hai sye member bru kat sini!!!....kalau bleh,sye nak author buat fanficts feat CLC(just asking) lain kali tu pom kalau x keberatan .hehehe