Fallacy.

Description

Fallacy.

"Anggapan yang salah"

 

"Aku bukannya dia yang kau cinta tapi aku ialah orang yang sentiasa mencintaimu" Tae Hyo Ra

"Aku sukakan kau dan aku juga sayangkan dia..." Kim Tae Hyung

 

"Kau sepatutnya bersyukur sebab dia masih sayangkan kau sedangkan akulah orang yang ada bersama dia waktu kau tiada" Kim Min Gyu

Foreword

 

 

Selepas 10 tahun, Tae Hyo Ra kembali ke pangkalan ayah dan ibu tirinya. Dia dipaksa berpindah ke sana diakibatkan beberapa insiden yang tidak dapat dielakkan. Setelah berjumpa kembali dengan kembarnya, Tae Hyo Ra dikejutkan pula dengan kehadiran cinta pertamanya di sekolah barunya itu.

Dia lebih terkejut kerana kerana adik kembarnya, Tae Hyo Ri, juga menyimpan perasaan yang sama pada lelaki itu. 

Sebagai kakak, dia perlulah mengalah dan memendamkan perasaannya.

Namun, tanpa diketahui oleh Hyo Ra, sahabat baiknya iaitu Kim MinGyu menyimpan rasa suka kepadanya. 

Apakah yang akan terjadi kepada Tae HyoRa?? Adakah dia akan kekal mengalah kepada adiknya atau dia akan bangun dan memberanikan diri meluahkan perasaannya kepada lelaki itu?? Mungkinkah dia akan menolak lelaki itu dan menerima Kim MinGyu sebagai kekasih hati??

 

 

 

 

Watak-watak

Tae HyoRa -

17 tahun. Merupakan kakak kembar kepada Tae Hyo Ri. Bising dan lantang. Walaupun mereka merupakan kembar, Tae Hyo Ra mempunyai perangai yang lantang dan lebih lasak berbanding adiknya yang lebih lemah lembut. Ini merupakan kali yang ketujuh dia dibuang sekolah.

 

Tae HyoRi -

17 tahun. Merupakan adik kepada Tae Hyo Ra. Seorang yang lemah lembut dan pendiam. Dia amat menyayangi kakaknya dan dia tinggal bersama-sama ayah dan ibu tirinya di rumah utama. 

 

Kim TaeHyung -

17 tahun. Merupakan cinta pertama HyoRa. Seorang yang riang dan ceria bila bersama- sama orang yang rapat dengannya dan akan bertukar menjadi seorang yang pendiam dan  bengis bila berjumpa dengan musuhnya iaitu Seventeen.

 

 

Kim MinGyu -

17 tahun. Merupakan sahabat baik kepada HyoRa. Dia tinggal bersebelahan rumah HyoRa dan dialah tempat HyoRa mengadu mengenai perasaannya terhadap TaeHyung. Tanpa diketahui oleh HyoRa, dia telah menyimpan perasaan suka akan HyoRa sejak pertama kali mata mereka bertentang.

 

[A/N: Semua member bts dan seventeen 17 tahun]

Read to find out more.

 

Thank you for the amazing poster. Cantik nk mampus!!!

Credit to:  BEAUTY SHOP [CLOSED]

http://www.asianfanfics.com/story/view/864350/beauty-shop-closed-graphic-malay-poster-shop-postershop-graphicshop-portfolio

 

Comments

You must be logged in to comment
nanadjiyongie_01
#1
Chapter 2: sengal la mingyu ngan hyora ni..hhahahahah
sabar je lah hyora bila dengar bisikan menjengkelkan tu..kalau tak nahas kena tumbuk.hahahhahaah
aigoo, lelaki idaman aka kim tae hyung sama kelas plak...habislah hyora...
keep updating authornim! hwaiting!!!!!
nanadjiyongie_01
#2
Chapter 1: Tujuh kali kena buang sekolah? Dahsyat ....padan muka kau HYORA, sekolah dgn bdk2 pndai+ baik tu Huhuhuhu fighting author-nim! !^^ ppali update ;)