Fate

Description

HIM

'I will wait for you because honestly I don't want anyone else.'

 

HER

'You broke my heart but I still love you with all the pieces.'

Foreword


'I found her'

Senyuman terukir diwajahnya apabila mendengar berita itu. Akhirnya segala penat lelah yang dia harungi memberi satu kejayaan yang dia impikan.

'Make sure she never escape again.'


'Yes, Master..'

 

❀❃❀❃❀

 

Dia mengorak langkah kebelakang sedikit demi sedikit. Dia  memastikan jarak dia dengan lelaki itu menjauh. Walau dia mengorak setapak kebelakang lelaki itu berjalan setapak kehadapan sehingga akhirnya dia tersentuh dinding di belakangnya. Seluruh tubuhnya terasa dingin. Dia melihat sekeliling mencari sesuatu yang membolehkan dia keluar dari keadaan ini.

Lelaki itu tersenyum sinis melihat gelagat gadis itu. Tidak pernah terlintas dalam fikirannya melihat reaksi gadis itu seperti sekarang. Dalam keadaan macam ni masih terfikir nak larikan diri? 

'I know what you had thinking, your tactics not work for me anymore.'

'What you want from me? I give everything you want. Please let me go.' Dia menahan airmatanya dari jatuh. Dia tidak mahu semua itu berulang lagi. Dia hanya ingin hidup seperti orang biasa. 

'Yeah, i get everything i want but.....'

Lelaki itu meletakkan tangan kanannya bersebelahan dengan wajah gadis itu. Dia mendekatkan wajahnya dengan gadis itu sehingga hembusan nafas mereka bertembung. 

'I never get you...'

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet