Chapter 8

PLAYBOY itu CRUSH aku

"Mesti ada sebab kenapa dia lemas" kata Jun sambil mundar-mandir di dalam biliknya."Takkan dia terjatuh sendiri?" tanyanya lagi."Arghh!" lalu dihempaskan badannya ke katil."Hyeri?" soalnya sendiri."Aku kena siasat!" sambungnya lagi.

Perlahan-lahan Jun membuka pintu bilik tetamunya.Dia melemparkan pandangan ke atas katil.Umji sedang enak diulit mimpi."Hish,baru nak bawak gi klinik dah tidur" kata Jun lalu mengeluh.Jun duduk di birai katil lalu meletakkan belakang telapak tangannya ke dahi Umji.Panas.Dia terus mengambil tuala yang basah lalu diletakkan di atas dahi Umji.Jun mengerling ke arah jam dinding.Dah pukul 1.30 pagi.Jun bangun dari katil."Jangan tolak saya.Saya takut" kata Umji sambil meronta-ronta di atas katil."Umji" kata Jun lalu menggoncangkan bahu Umji.Umji tersedar dari lenanya lalu dia memeluk erat badan Jun."Saya takut" kata Umji sambil menangis."Aku ada" balas Jun."Kenapa dengan kau ni sebenarnya?" tanya Jun.Umji terdiam."Dah tidur" kata Jun lalu perlahan-lahan meletakkan badan Umji ke atas katil semula.

"Saranghae Jun" bisik Umji perlahan.'Betul ke apa aku dengar ni?' detik hati Jun.Lalu,Jun keluar dari bilik tetamu itu.

***

Umji membuka matanya perlahan-lahan.Tuala?Tuala apa ni?Umji mengingat kembali peristiwa semalam.

"Kau dah bangun?"

Umji menoleh.Lalu mengangguk perlahan."Gomawo" katanya perlahan."Dah,jom turun breakfast" arah Jun.Umji mengangguk lalu menuju ke tandas sebelum ke dapur.

"Betul ke apa aku dengar semalam?" Tanya Jun lalu tersenyum kecil."Arghh!Mengarut!" lalu Jun keluar dari situ.

"Nah" kata Umji lalu menghulurkan roti bakar dan scramble eggs.Jun menyambut lalu disuapkan ke dalam mulut.Umji mengeluh.Tetap dingin.Mamat ni hati keras betul.Macam mana aku boleh suka kat dia setahun setengah?Takpe asalkan dia ada dekat mata aku.Dah cukup.Dah boleh buat aku bahagia.He he he.

"Kenapa kau pandang aku macamtu?" tanya Jun yang masih sibuk menghabiskan rotinya.Umji mengalihkan pandangannya."Tak ada apa-apa".Jun tersenyum,"Kau suka aku kan?" Umji terkejut lalu menggeleng.Jun terenyum sinis."Kau nak suka aku ke tak,aku tak kisah" lalu beredar dari situ.Umji memandang ke arah Jun.

"Betul.Saya suka awak.Tapi saya tahu saya tak layak untuk awak.Saya cuma girlfriend pura-pura awak.Mianhei,Jun sebab saya dah jatuh cinta kat awak" kata Umji

"Omma,Umji ada dekat rumah kawan ni.Nanti Umji balik.Umji okey.Omma jangan risau" kata Umji di dalam talian."Takpelah omma.Umji nak tutup talian dah ni.Anyeong!" kata Umji lalu mematikan talian."Sapa call?" tanya Jun."Omma saya" jawab Umji."Awak.Mianhei,sebab susahkan awak.Nanti saya balik" kata Umji."Kau balik sendiri?" tanya Jun."Ya" jawab Umji ringkas."Hati-hati" lalu Jun beredar dari situ.Umji tersenyum,"Gomawo,Jun"

 

 

Done chapter 8 . Lega . Sorry sebab buat korang tertunggu-tunggu . Author busy sangat kebelakangan ni . Ni pun baru bukak . Huhuh .

Thanks sebab sudi baca citer ni . Thanks sesangat sebab bagi support . Harap korang enjoy dengan citer ni .

Jangan lupa subscribe dan comment ☺

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
mashimaro27
Dah siap pun fanfic pertama saya . Amacam ? Best tak ? Jangan lupa subscribe, comment and vote

Comments

You must be logged in to comment
StellaS2SooYoung
#1
I just searched for Umji fanfic TTvTT
I wish I know Malay TTvTT
AshiAz_4
#2
Waa !Hepy ending~ ^^ Jjang !!Ff ni ohsem!Jarang dpt baca ff Jun.^^Good luck authornim utk ff yg akn dtg ! >_<
pikahbajet #3
Chapter 10: yeay happy endingggg!!!!!!!! citer ni DAEBAK!!!!!
Nabila_Pss
#4
Chapter 10: Yeay!!!happu ending♥♥♥
pikahbajet #5
Chapter 9: Jahat betoi hyeri ni ....katok kang...hahahahhaha.....