Chapter 01

That Pabo Namja , Byun Baekhyun
Please Subscribe to read the full chapter

Married?Byul’s POV

 

Tumbukan yang bertubi-tubi hinggap di pipi Baekhyun membuatkan aku tidak senang duduk.Kelihatan cecair merah pekat yang mengalir di tepi bibir Baekhyun sedikit sebanyak membuatkan aku gelisah. Dengan pantas aku menghalang abangku daripada meneruskan perbuatannya itu. Aku perlu bertindak dengan pantas sebelum apa – apa terjadi pada Baekhyun.

 

“Yah! Dwaeji , apasal kau halang aku?! Jangan kesian sangatlah dengan orang yang dah rosakkan diri kau!” jerkah abangku, Seo Jooyoung. Aku tersentak dengan jerkahannya. Sebelum ini, dia belum pernah menjerkahku. Air mata yang kutahan akhirnya mengalir membasahi pipiku. Baekhyun di sebelahku hanya kaku tidak bersuara. Mungkin sakit ditumbuk oleh abangku masih terasa.

 

“Dia tak salah! Kitaorang tak buat apa-apa pun”bentakku, menafikan bahawa Baekhyun sudah merosakkan diri aku walhal kami langsung tidak melakukan apa – apa.

 

“Yah! Baekhyun! Bagilah aku dulu tengok Tv tu! Aku dulu yang dapat!” marahku apabila Baekhyun berjaya merampas alat kawalan jauh dari tanganku.Dengan sedaya upaya aku cuba merampas semula.Lalu bermulalah adegan tarik-menarik alat itu antara aku dan Baekhyun. Entah dimana silapku, aku menarik alat itu dengan kuat membuatkan Baekhyun terjatuh di atas badan aku.

 

Nasib tidak menyebelahiku apabila terdengar satu suara garau menyapa telingaku. Jooyoung, dia dah balik! Matanya membulat apabila melihat keadaan aku dan Baekhyun. Aku pantas menolak Baekhyun daripada terus menindihku. Aku terdiam seribu bahasa. Aku cuba menjelaskan perkara sebenar kepada abangku namun, dia terlebih dahulu mengambil tindakan memukul dan menumbuk Baekhyun.

 

“Aku dah call mak bapak kau. Diaorang akan datang sini” ujar Jooyoung kepada Baekhyun. Kasar. Aku menundukkan kepalaku. Aku sudah menjelaskan

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
_starlight_
Upvote juseyo

Comments

You must be logged in to comment
jung_mi #1
Chapter 1: SARANGHAE BYUNBAEK!
dcftygvubiuhbt #2
seriously, love this story
sdxrcymugbhjio #3
Chapter 1: baekhyun.. kenapa kau tak pujuk dia? alaaa..x sweet laa...
next chap kena sweet tau authornim
byunghunkyeong #4
Chapter 1: update soonn.. sedap.. seriously
vanillashakecoconut #5
Chapter 1: UPDATEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
BiniJungkook
#6
Chapter 1: My Baekkie <3 Tapi saya pernah nampak cerita macam ni sebelum ni.. entahlah dekat mana. btw, kipidap for this FF. Upvote? semestinya!
FairyAngel
#7
Chapter 1: Done upvote.. update ye authornim..
hey, baekhyun ni handsome sangatlaa
Byun_Kyungmi
#8
Chapter 1: UPDATE LAGI!!!!!!!!!!!!!!! BEST SANGAT
Byun_Kyungmi
#9
Update soon juseyo.. saya dah lama tunggu cerita2 yang macam ni..