Bday Sehun

1 Rumah 6 Orang

2345hrs // 11.4.13

Lagi dalam 15 minit sebelum birthday Sehun. Seperti biasa, dia still senyap walaupun dalam 15 minit lagi sebelum birthday dia. Ketika itu, Chanyeol dan Baekhyun dalam bilik mereka bincang sesuatu. "Weyh, birthday Sehun nanti nak bagi apa ah" tanya Chanyeol. Baekhyun pun jawab "Bagi album baru SNSD nak? Dia bukan ke suka SNSD?" 

Lama kemudian, tepat pukul 12. Dengan tiba-tiba, ada bunyi orang jerit nama SooYoung. Kelima-lima orang terjekut. Mereka semua keluar , dan nampak Sehun tidur di atas sofa. Mereka semua tertanya-tanya, jeritan itu datang dari mana. Mereka semua mengesyaki Kai entah kenapa. Dengan lagi sekali ada jeritan nama SooYoung, sebenarnya ianya datang dari Sehun. Kai bengang sebab tiba-tiba dia yang kena.

0800hrs // 12.4.13

Sehun bangun daripada tidurnya. Dia nampak D.O tengah buat muka comel depan dia. Sehun menyampah dan terus tampar. D.O dengan terus terang " Aku SooYoung lah". Sehun tampar lagi sekali. "Yerlah, gi belikan makanan kat kafe depan tu. aku LAPAR". Sehun pun tampar D.O dan terus pergi.

Selepas itu, D.O jerit memanggil semua. Semua keluar dengan laju  , i mean laju GILE. "Go go go go go, Take cover!" lol Kai. Mereka semua letak kek yang diorang dah sembunyikan daripada Sehun. Dalam 20 minit kemudian, Sehun *tutup pintu. "HAAAAAAAAPPPPPPYYYYY BDAY SEHUN!!!!!" jerit semua. Sehun rasa sangat menyampah dan dia tampar semua orang

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet