Hai Awak.

Creepy Collections

Hai awak!

Saya dah lama sangat perati kan awak. Awak comel je bila senyum tau. Buat saya melting gituh. Saya selalu jenguk awak tengah baring sambil baca asianfanficts, tengah tidur dengan nyenyak, makan dengan comot, main henpon lah macam-macam lah awak. Bila saya tengok awak, saya rasa happy sangat tau! 

Awak nak tau tak, masatu kan awak hampir je nak nampak saya. Dush, awak toleh kiri awak toleh kanan takda siapa pun. Yelah, saya ni special. Awak mesti takleh nampak punya. Saya ingat lagi awak dah cemas bila tak nampak sesape. Alahai awak ni, jangan risau. Saya cuma nak kacau awak je. 

Cuma pegang bahu, bisik manja dekat awak. Haa, okay kan? Saya nak bagitahu sesuatu ni. Erm...saya sebenarnya dah lama suka kan awak. Saya cuba nak tarik perhatian awak tapi awak selalu takut bila jumpa saya. Aiseh, sampai hati awak. Saya menangis depan awak baru tahu. Awak ingat lagi tak masa saya gelak dekat belakang awak? Saya hembus dekat tengkuk awak? Saya tarik baju awak? Ingat tak? Ingat tak? Mesti lupa aish. 

Awak jangan takut ya sayang. Saya sentiasa ada di sebelah awak. Di sisi awak. Ya, awak seorang. Takda sape lagi okay dari awak sebab tu saya pilih awak. Awak mesti nak tengok muka saya kan?

Erm...boleh je awak. Malam ni saya akan datang dari bawah katil awak, okay? Baru sweet. Main cak-cak gituh. Mesti awak happy kan bila nampak saya nanti? Well, saya tau saya comel.

Eh awak, dah-dah lah tu baca fanfic ni. Kata nak jumpa saya, aish awak ni. Cepatlah tutup lampu. Nanti saya tidur sebelah awak ya sayang.                                      

                                                                                        END.         

 

 

 

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet