Bab 3

Ombak Rindu (BTS version)
Please Subscribe to read the full chapter

Pada malam yang hening dan sunyi,okay tipu. Malam yang bising dengan lagu Jason Derula ataupun apa-apalah namanya,bertajuk Wiggle Wiggle dimainkan dikelab malam tersebut. Takpun lagu dangdut,DJ main tukar-tukar lagu,haha. Serta lampu liplapliplap. ah mati-mati ingat lampu yang digantung dekat pokok Krismas,rupanya bukan. ah dipaksa mendeguk sejenis cecair yang pahit dan busuk oleh dua lelaki berbadan sado. Ekceli ah tengah dahaga ni,dia main lahap ajalah. Entah mengapa dia rasa pening dan loya. Maaf,pening dan berpusing-pusing.

 

ah yang pure lagi innoccent seperti biri-biri tidak tahu apa yang bakal terjadi pada dirinya. Tidak lama selepas itu,baju kurung ah yang ditempah oleh Mak Minah direntap dan dicarik-carikkan sewenang-sewenangnya. Mereka tak paham,kain semeter berapa ringgit,nak tempah lagi. Senang-senang aja dirosakkan. Penat ah melolong meminta tolong,namun apakan daya,lagu Wiggle-Wiggle kuat benor dimainkan,tenggelam suara ah. Kini ah hanya berkain batik Jawa yang diseludup dari Langkawi,yang disembunyikan oleh kastam,yang bebas cukai!. Mohon sesiapa yang mengambilnya tidak disumpah Mahsuri!.

 

ah yang pening-pening dragonfly terjatuh diatas katil,entah apa yang dibualkan oleh dua abang sado dengan seorang jejak yang tidak dapat dikenal pasti raut wajahnya. ah jatuh tersungkur diatas katil empuk dan terlelap. Mungkin ini sekadar mimpi dan halusinasi dan diakhir mimpinya...Pakcik Rapmonster akan berkata "ah,u got no jam..."

 

Kruhhh Kraaahhh..Kruhh..Krahhh (bunyi ah berdengkur uolls)

 

Seorang jejaka tampan segak berketinggian 178cm dimana sungguh rare untuk dicari ketinggian sebegitu dibumi Malaya ini,melangkah masuk kedalam bilik dengan rambutnya yang lembab.Dia dapat menghidu aroma bunga matahari dicampur bunga raya yang menyusuri lubang hidungnya. Matanya dihidangkan seorang gadis berkain pelikat dengan kuli

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
AiSyah98
hai reader,akan diupdate pada hari minggu!

Comments

You must be logged in to comment
Go_Hara
#1
Author bila nk update lgi, dh bertahun saye tunggu, says suka sngt dngn citer nie
update la please T-T
always_es #2
Chapter 6: hhhhaahahahahahahahahahhahahahaha................anak sedara saya nak tidur bangun terus dgr saya gelak macam org tak siuman.....
wolf_manja
#3
Chapter 6: Dari chap 1 sampai 6 takleh stop gelak duhh.
wolf_manja
#4
Chapter 6: Dari chap 1 sampai 6 takleh stop gelak duhh.
najwanamani
#5
Chapter 6: Yuhuuuu.. Besttnya.. Kelakauuu.. Btw update soon ye hawakk
yukishizu #6
Chapter 6: Mmg citer ni lawak!!sye rsa cam x betul je gelak sorang2 smpai nk thn gelak pon trketar2..kalu author tukar jln citer..mgkin ad yg x prasan..citer tu dh lama..ingt2 lupa camtu je..keep update ok?
miera_yoseob
#7
Chapter 5: Wah..daebak ah..kelakar sesangat smpai ketawa sesorang..By the way..,update soon..
misz_dina #8
Chapter 5: Agak-agak gajah mane la yang celebrate jugak wedding orange?memang lawak la...kipidap
angellady
#9
Chapter 5: daebak!!!!lawak gilaaaa....fighting authornim^^
cute_korean_girl
#10
Chapter 5: haha awesome! Lawaklah citer ni btw goodluck spm authornim!!^^