Chapter 1

Innocent Love ( MALAY )
Please Subscribe to read the full chapter

" Ommo , ommo ,ommo ! ,, ah~ Eotokhae ? Dah lambat dah ni ! " 

Haneul bangun bangun dari katilnya . Dia mengeluh kuat , dan melangah masuk ke dalam bilik mandi untuk membersihkan dirinya sebelum ke Universiti .

Nama sebenarnya ialah Naomi Ninomuya .Omma dan appanya menggelar dirinya sebagai Naomi . Manakala , rakan- rakannya pula menggelarnya sebagai  Anne . Namun begitu , dia lebih suka digelar dengan nama Anne . Simple and nice nickname ! 

Ya ,! Haneul berketurunan Korea-Jepun . Dia memiliki wajah yang cantik semula jadi . Dia tidak memerlukan solekan yang tebal kerana wajahnya yang semulajadi cantik. Haneul amat menyukai sukan olahraga terutamanya memanah , memang favourite . Haneul sanagt menguasai bahasa korea , jepun dan inggeris . Haneul amat suka  membaca majalah yang berkaitan dengan fasyen . Dia lebih gemar memakai pakaian yang kasual dan santai berbanding pakaian yang mewah . Baginya pakaian mewah seperti menunjuk-nunjuk .

 

  Haneul segera menyalin pakaian dan melepaskan ikatan rambutnya. Dia menyikat rambutnya yang lurus itu . Haneul mempercepatkan langkahnya menuruni anak tangga . 

Haneul menyapa ibu dan ayahnya dengan ceria .

" Wah.. Omma~ you look so beautiful today . Omma ke yang sediakan cupcake strawberry and sushi ni ? " dia tersenyum lebar melihat hidangan kesukaannya  yang telah disediakan oleh air tangan ommanya , Puan Kim .

   

Please Subscribe to read the full chapter

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
srisabrina
#1
Annyeong...update selalu ya;)
kai_cutie99 #2
Wuu..mcm best..ppalli update..!!