My Cute Little Wife

Please Subscribe to read further chapters

Description

Comel, cantik, kulit yang putih kemerah-merahan ialah ciri ciri yang terdapat pada gadis pendek yang diberi nama Yoon Ae Ri. Gadis cengeng ini memang senang dipengaruhi dan juga senang dibuli oleh sesiapa sahaja. Sikapnya yang terlalu comel, dan bukannya cantik membuatkan ciri-ciri perfect packagenya itu tidak dipandang oleh mana mana lelaki. Well, lelaki sekarang ni nak yang ditambah dengan 'attractive' dan 'y'. 

 
Berbeza dengan lelaki yang nakal, ego, sombong, kacak, tinggi ini, sikapnya memang terlalu bertindih dengan sikap Yoon Ae Ri yang suka menangis. Walaupun telah lama menjadi kawan sekelas dahulu, Taehyung atau lebih dikenali sebagai V, suka mengenakan Ae Ri oleh kerana mereka merupakan ..
 
PASANGAN SUAMI ISTERI. 
 
Ya, memang berita perkahwinan mereka berdua mengejutkan semua orang dan juga semua bekas teman wanita Taehyung. Ada yang nak bunuh diri, menangis dan macam macam lagilah
Tapi apakan daya, Taehyung pilih Ae Ri juga. 
 
Ingat best ke dapat kahwin dengan Taehyung? Muka sahaja yang handsome, tapi perangai hanya Ae Ri sahaja yang tahu! 
 
"Kenapa pulak? Tak boleh ke aku nak over caring? Kau tu isteri aku. Kau kena buat semua benda yang aku suruh kau buat. Ada faham? Dan satu lagi, aku dah ada girlfriend. Jangan mengharap aku akan sukakan kau ya?" 
 
Apa yang dia nak buat lagi? Hati Taehyung sudah menjadi milik orang lain. Baru hendak memasang angan-angan, perasan yang Taehyung sukakan dia. Tapi sekarang ni, kenapa Taehyung pulak yang macam nak mintak perhatian dari Ae Ri ni? 
Semakin lama, rasa suka tu semakin bertumbuh. Tiada jalan keluar lagi, jikalau Kim Taehyung jatuh cinta. 
 
 
Saksikanlah Fanfic karya Anisha yang akan buat anda pening kepala dengan perangai Taehyung yang selalu berubah, dan sikap manja hang dipamerkan oleh Ae Ri. 
 
-- 
 

Foreword

 

-axnsh

 

Xoxo, wish u all had a good day ❤️ 

 

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet