Still You

Description

Hi,this is my first FanFic. Actually,I'm about nervous to start this story because this is the first time i wrote about EXO,one of my favorite group. HAHA.. So,,please enjoy reading and if you guys have time,please leave a comment!

Segala teguran dan comment2 korang, saya terima!

PEACE!

Foreword

Sorrylah. As a starter, saya tak ada bahan nak letak kat sini such as pics or something. But I'm really hopinglah korang boleh imagine Suho and Kris's face and their expression. So,again.. Sorry!

 

SYNOPSIS STORY:

    Kim Joon Myun merupakan pelajar pertukaran dari Singapore. Dia kemudiannya berpindah ke sebuah universiti terkemuka di Korea dalam bidang jurusan Sains Forensik (sorrylah kalau kat part ni dah merepek sbb I'm still a high schooler so tak tau sangatlah jurusan kat U). Disana,pelajar pertama yang ditemuinya adalah Danish,satu2nya pelajar beragama Islam yang sebilik dengannya,Tao dan Baek Hyun, room mates mereka yang sentiasa comel dan happy go lucky (oh and wide knowledge juga ya..) Kris atau Wu Yi Fan seorang mualaf baru yang mengetuai kumpulan yang bernama EXO. Pada awal perkenalan, Joon Myun aka Suho sukar berkawan dengan mereka kerana mempunyai sikap kera sumbang. Even pada hari pertama masuk ke kelas,dia sendiri membuatkan Nur Natrah,partnernya dalam kelas Science Forensic juga kekok dengannya. Demi mendapatkan ramai kawan di U barunya,dia memberanikan diri berkawan dengan Kris dan juga roomatesnya yang merupakan member kumpulan EXO. Begitu juga dengan Natrah,gadis muslim yang dianggapnya sebagai gadis silencer yang sentiasa comel dengan baju kurungnya.

Then,what happen? So,you guys kenalah baca part 1. By that korang boleh tau apa perjalanan hidup Suho seterusnya.. hehe..

(sorrylah kalau synopsis cerita lagi dah buat korang ZZZzz..)

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet