You're My Light

Description

Cerita bermula dengan Park Minji yang baru berpindah ke bandar Seoul. Dia terpaksa memasuki Hanrim University dan kemudiannya berkenalan dengan kawan baru~iaitu Han Boyoung dan geng BAP yang terkenal dan menjadi pujaan hati setiap gadis di universiti itu. Minji seorang yang mudah disenangi oleh geng BAP disebabkan perwatakannya yang sederhana. Dalam senyap, Minji mula jatuh hati terhadap Bang Yongguk, yang merupakan ahli BAP yang paling tua. Bang Yongguk merupakan seorang insan yang sukar difahami. Hubungan Minji dan Yongguk yang awkward semakin erat setelah suatu peristiwa yang menimpa Minji. Minji terpaksa memendam perasaannya kerana bimbang hubungan persahabatannya mungkin akan menjadi lebih awkward jika Yongguk mengetahui akan hal itu. Bagaimana kesudahan mereka? Adakah Bang Yongguk bersedia untuk meruntuhkan egonya untuk Minji?....

Foreword

Hi~

I'm doing my first story.  I'm not good in English so I choose to write in malay. Well, I knew maybe some readers from Malaysia want to read in malay so I though about this too. This is my first fanfic and it was 100% my idea.

(I always read fanfics about Yongguk who always rough and manly. So, I want to make new character of him being cute. kkk I'm BABY tbh)

P/S  I am new. please considerate. no bashing please.    and thank you~ ^^

Comments

You must be logged in to comment
yEsuiUnNie
#2
Chapter 4: wahhhh.....jinjja daebak ! please update ! i luv it !
#whereareyou