Darkness Empire Malay RP (*´∇`*) {Closed}

Please Subscribe to read further chapters

Description

 
welcome to
••••••••••

darkness empire
Pada abad ke 20, telah wujudnya satu empayar yang bernama Hunger Vampire. Empayar yang penuh dengan vampire. Para vampire itu diketuai oleh Kim Soojung atau lebih kenali sebagai Krystal dan Choi Sulli atau mesra dipanggil Sulli. Mereka hidup dengan aman damai sehinggalah di datangi oleh Master Voldemart yang ingin merampas empayar tersebut. Keadaan menjadi huru hara selepas Sulli di culik oleh Master tersebut. Empayar itu hampir musnah dan makin tidak terkawal dan ahirnya kecundang juga. Krystal membuat keputusan untuk meninggalkan empayar yang sudah musnah tersebut.

Pada abad ke 21, Krystal telah bangkit semula untuk membina empayar baru beliau nekad untuk mencari kembali Sulli yang dulunya diculik. Dalam pencarian, Krystal telah menjumpai seorang lelaki yang bernama Mark yang dikatakan angel yang datang untuk membantunya.

Setelah bersusah payah mencari, akhirnya Krystal dapat mengumpul beberapa orang yang mempunyai berlainan keturunan. Mereke adalah IU si vampire jelita, Kris si phantom macho dan juga Mark si angel penyelamat. Mereka teruskan perjuangan mencari si Sulli dan Krystal mengutuskan untuk kembali empayar lama.

Krystal menjejakkan kaki ke empayar tersebut setelah sekian lama ditinggalkannya. Gugur air matanya apabila mengimbau kembali segala memori yang dibinanya dahulu. Tanpa disedari IU memeluknya dan berkata, “ Berhenti menangis dan mari kita kembalikan empayar yang dahulunya musnah… “ IU memberhentikan kata-katanya dan kembali menyambung. “ Mummy Soojung “ makin laju air mata Krystal apabila mendengar suara lunak yang sangat dia rinduinya. Mark dan Kris menghampiri dan mengangguk setuju. “Kami tak pernah tinggalkan kau seorang Krys. Sebab tanpa kau, kami mungkin takkan pernah merasa apa itu keluarga, apa itu kawan dan juga apa tu sayang. “ Krystal yang melulut dalam kesedihan akhirnya bangun dan menyapu air matanya.

“ Ayuh, kita bangkitkan kembali. Empayar yang dahulunya musnah dan teruskan mencari sulli. “

Hampir tiga hari berlalu akhirnya mereka berempat dah menjumpai tempat yang Sulli dikurung. Mereka terus menerpa ke tempat kurungan tersebut dan mendapati sekujur tubuh yang lemah dan longlai.

“ Sulli-ah… “ Krystal memanggil Sulli. Jari jemari sulli bergerak dan Sulli mendongak mencari suara yang menyeru namanya. Dalam keadaan lemah Sulli bangkit dan menerpa kearah Krystal dalam ketakutan.

“Krys, keluarkan aku dari sini. Aku takut.. “ ucap Sulli dalam tangisan. Krystal memeluk Sulli dan mengusap lembut belakangnya. “ Aku akan selamatkan kau, Sulli. Kau jangan risau “ Krystal memandang sayu wajah Sulli disebalik jejari besi yang memisahkan mereka.

“ MUMMY HERE THE SATANS COME! “ jerit IU setelah menyedari kemunculan Master Voldemart yang penyebab kemusnahan Hunger Vampire.

“ Kau takkan dapat bawa dia lari Krystal sebab dia milik aku! “ ucap Master Voldemart dgn angkuh dan ketawa. Mereka berempat menyerang Master tersebut serentak tetapi berjaya dielak.

“ Krystal ! Cepat keluarkan Sulli dan bawa dia lari dari sini ! “ jerit Kris

Tanpa berlengah Krystal menggunakan sepenuh kuasanya untuk mematahkan setiap jejari kurungan itu. Dia membantu Sulli untuk bangun lalu membawa Sulli keluar dari tempat itu. Krystal sempat menoleh kebelakang melihat ketiga-tiga yang masih bertarung dengan Master itu.

Dua hari berlalu, Krystal merawat Sulli dengan baik di sebuah pondok yang berhampiran empayar Hunger Vampire. Krystal terdengar beberapa derapan kaki menghampiri pondok tersebut. Krystal dengan berhati hati menuruni pondok tersebut dan mendapati Mark, IU dan Kris terbaring di atas tanah. Krystal menghampiri mereka dan melihat badan mereka penuh dengan calar balar dan darah mengalir.

Sulli yang tidur nyenyak mula membuka mata, dia melihat Krystal sedang melulut melihat keadaan tiga manusia yang terbaring. Sulli berjalan ke arah Krystal dalam keadaan lemah dan melihat tiga orang tersebut yang sangat dikenalinya. “ IU ? Mark ? Kris ? “ Sulli turut melutut di sebelah Krystal. “ Krystal, cepat bawa diorang masuk sebelum luka-luka ni jadi makin teruk ! “ arah Sulli. Walaupun keadaannya lemah tapi dia menguatkan diri untuk membantu Krystal membawa mereka naik ke pondok.

Seminggu berlalu, IU, Mark dan Kris mula sembuh. Tanpa disangka Krystal mula tersenyum dengan kehadiran mereka semua. Dalam hening petang Sulli bersuara, “ Mari kita bina empayar baru. Empayar yang aman tanpa kejahatan. “ mereka berempat mengangguk setuju. “ Dan mari kita namakan empayar baru kita ‘ DARKNESS EMPIRE ‘ yang dihuni 5 puak iaitu Demon, Werewolf, Vampire, Phantom dan Angel “ tambah Mark pula.
 
admin SAYS

jom sama sama join empayar yang baru dibina oleh mereka berlima. tekan "subscribe dan next " untuk apply ya ! kami semua menunggu kedatangan anda !
 

Comments

You must be logged in to comment
Renger
#1
Chapter 16: mia nak join rp geumji :3
suho_waifeu #2
Chapter 16: geumji closed?
fluffyichigo
#3
Chapter 13: 'spek iteng' bwahahahaha--
kenangan uhuks
sugarmint
#4
KENAPA CLSOSE!!!'
tobigoes
#5
Chapter 15: YERILING TOLONG AQ HUWAAA
tobigoes
#6
AWAT CLOSE T_______T
#onlinekatskolah
shibari
#7
Chapter 15: kentut.
biar wangi c :
inaequanimous
#8
Chapter 15: Apabila durian dn ovum dem bergabung makan wujud lah anak mereka okno
TheVampiresAgent_
#9
Chapter 1: checked and updated .

-yeriling
jetaime_
#10
kawan, saya tersangat terharu sebab still guna poster yg saya buat tu kno ada jugak lah mia buat hehe < 3 aku maybe kambek minggu dpn kawannn xD