102 - The story behind

Cho-co-ho-lic
Please Subscribe to read the full chapter

"Kok kok kok kok!!!!"

Suara berkokok dari ayam jantan mengejutkan semua orang untuk bangun dan bersiap-siap untuk pergi ke tempat kerja. Tapi orang ini lain sikit. Hmmm... 

"Yah dah pukul berapa ni,... bisinglah si ayam niee, kang aku pergi sembelih lepas mandi baru tahu," keluhan seorang jejaka sunti yang muka kacak, tapi nak bangun pun payah. Itulah Donghae. Kalau bukan kerana Eunhyuk jadi 'jam loceng' dia, memang sah pukul 1 dia bangun!

"Hoi hoi hae, bangunlah! Kedai lambat bukak nanti! Kalau tak orang HQ bising tak sudah. Jom!" Selimut segera disambar kilat, memaksanya bangun dan bersiap.

"Alaaa bagi masa 10 minit boleh?" rungutnya dengan buat puppy face.

"Banyak songeh! Cepatlah!"

Lepas bersiap, Lee kembar ini dah tiba di kedai dengan lagak macam boss kedai. Sebaik sahaja tiba di kedai,... "Wah panjang umur hyung. Ingatkan tak jadi bukak nie, saya masuklah awal sebab ada berita gembira ini. Tutup pintu siap siap yer. "Apa beritanya Kyu, kongsilah! kami tertanya niee..."

"Berita cepumas pun nak cepat. Haaa, hyung. Masih ingat tak bila saya nak pulihkan kedai bapak saya tu. Kan dia dah tua dan tak larat nak bangunkan kedai nie. Jadi semua tempat dah tak teratur, pelanggan pun kurang, kedai ni macam nak tutup. Dan kita semua pun masih bekerja di SM entertainment. Kan kita jadi artis sana, sebagai Super Junior. Dan kita hampir nak sambut ulang tahun ke-10, dan kontrak kita hampir tamat tempoh. Bapa saya tahu berita i

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
ROVIXAYEE_96
6 tahun menyepi. welcome back readers!

Comments

You must be logged in to comment