If this page had a pop up or a redirect (it shouldn't!), please help us by reporting this page

Der Märchenclub

Description

The tale of Cinderella's bloody shoes and the plea of the hanged Rapunzel: a fairy tale is never this absurd.

 

 

***

Der Märchenclub

{The Fairy Tale Club}

 

Title               : Der Märchenclub

Genre           : Angst, suspense, horror, drama, psychological, mystery, thriller, mild romance

Rating            : PG-13, generally. M, in one of the chapters....

Please log in to continue reading this story

Foreword

Little children, what fairy tale do you want to hear tonight? 

 

 

 

 

1st Teaser: http://www.youtube.com/watch?v=ICBi2HvGyLo&feature=relmfu

2nd Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=k8ZLdn5FWYs&feature=relmfu

3rd Trailer:

 

 

 

Jessic...

Please log in to continue reading this story

Comments

Comments are moderated. Keep it cool. Critical is fine, but if you're rude to one another (or to us), we'll delete your stuff. Have fun and thanks for joining the conversation!

You must be logged in to comment
chocolulu #1
Chapter 55: NOOOOOOO!!!! omg. That ending though. This would make a good tv series. Just saying. LOL
TheHonestOne #2
Chapter 4: Why did Yoona hum the humpty dumpty song though? Or did she hear it too?;I kinda forgot lol but if I remember correctly she didn't and if I didn't read it before I'd probably be thinking that Yoona is a suspicious character
TheHonestOne #3
Chapter 3: Reading this for the 3rd (or was it 4th?) time x.x but this time, there's a lot of moments when I just feel empty because Sica isn't with soshi anymore. >. < (this is my first time reading a soshi fanfic since they went different paths)
Alexaxoxo #4
Chapter 55: Magnifique!!!
Kyracnic #5
Finally read this a gazillion years after my friend recommended it and wow, I regret not having read this earlier. It was beyond my expectations, thank you so much for giving me another masterpiece to forever remember. ♡

And you just made me fall in love with heesica omg why--
shinminra05 #6
Chapter 55: Firstly I need to thanks to my friend, thanks to her for recommending this fanfic


Ok author nim I want to tell you the truth. THIS FANFIC FREAKS ME OUT OHH GEEZZZ ... at first, I need to admit that this fanfic quite boring, maybe bcs everything was so blur? Idk. But after you revealed who was the circus master..... I went speechless. And when you revealed the Imposibble..........I nearly throw away my gadget if I forgot that I'm reading this fanfic via my precious gadget. And yes thanks to your wonderful words, my feeling mixed up.


BUT YEAH ALL OF MY BIAS STILL ALIVE BOOYEAHH I CANNOT BE HAPPIER THAN THIS~~♡♥♡♥

THANKS A LOT AUTHOR-NIM! KEEP GOING!
Exoshidae61 #7
Chapter 54: That is the best thriller I have ever read. It sure did give me creeps! Well done!!!
10strawberri #8
I loved this story! Really wish there were more of this genre in fics/books :) I finished it all in 2 days!!! I'm not that big a suju or snsd fan but this fic had me obsessed, your writing style and ideas are simply amazing!!! The plot twists had me going crazy, but it was so worth it. And the side stories they were so heartbreaking >_< You could've made a completely new fic off of them!!! I really wish I had your creativity and skill and I really hope you'll continue writing =)
Lucille13GG #9
Masterpiece, is the only word I can think of this story, is so different, I love it.
Kpop_Addiction0628 #10
Chapter 41: i am seriously loving all of the side chapters omg. first bao, and then yesung- eue. my sanity, where are you ;;