01

Immortal Love.
Please Subscribe to read the full chapter

Myungsoo mencari - cari kunci bilik hotel di dalam poketnya, namun tindakan itu terhenti apabila Samsung Galaxy Gear miliknya berbunyi. Dia menjawab panggilan tersebut. Rambutnya digosok kasar, perlakuan biasanya apabila dia berasa serabut. Berkali - kali dia mengeluh kasar. Butang kemeja pada leher dibuka.

Dia merengus kasar. "Jadi apa yang saya kena buat dekat sini kalau kursus tu cancel?" dia bersandar pada pintu bilik. "Burn lah duit hotel kalau macam tu!" 

"Encik Kim janganlah berkira sangat, duit hotel je pun." operator itu membalas selamba. "Masalahnya, saya dah cakap dengan pengerusi sendiri yang saya tak nak pergi kursus entah apa - apa ni, "

Memandangkan Myungsoo anak sulung dalam keluarga, dia telah pun mula bekerja dalam Kim Company, syarikat dagangan antarabangsa yang terkenal. Dia agak terkilan kerana semua kursus, dia yang perlu menghadirinya. Semua kerja penting, dia yang perlu selesaikannya. Hakikatnya, dia berasa umurnya yang baru berusia 23 tahun itu begitu mentah untuk melakukan kerja - kerja sebegitu.

Dia memutuskan panggilan dan segera membuka pintu biliknya. Kad lampu automatik diletakkan pada pemegangya di dinding dan keseluruhan bilik yang serba luas dan mewah itu menyala. Dia mengerdipkan matanya berkali - kali dan mencabut kad automatik itu semula. Bilik itu menjadi gelap semula.Hatinya berdegup kencang, tak pernah dia berasa takut sebegitu sebelum ini. Satu lagi butang baju dibuka, dia menarik nafas dalam - dalam.

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet