MYSTERY'S

Please Subscribe to read further chapters

Description

Hello!! This is my first fanfic... Cite ini megenai persahabatan antara Taera, Airel, Han Ra dan Xiandra.. Walaupun banyak cabaran dan dugaan yg mereka hadapi. Tetapi... mereka masih dapat bersatu menempuh dugaan dan cabaran tersebut. Sudah ditakdirkan mereka akan ditempatkan di kelas terakhir bersama dengan 7 jejaka HOTZS di sekolah baru mereka yang suka membuli dan beperangai agak kurang matang.. Sampai situ jelah!! nak tahu selanjutnya, teruskan membaca dan jangan malas2 nak membaca.. Haha!! happy reading guys!!

Foreword

Mengisahkan Empat orang gadis yang bersahabat baik sejak dari kecil lagi . Mereka berempat telah dibuang sekolah lama mereka atas sebab tuduhan mereka cuba mencuri laptop sekolah . Tetapi.. atas sebab mereka mahir dan handal dalam tarian. Mereka dipilih masuk ke KOREAN ART SCHOOL, dimana sekolah tarian yang tramatla famous di Korea. Mereka telah menjadi pelajar harapan sekolah dan ditubuhkan menjadi sebuah kumpulan atas kehebatan mereka dalam tarian dan juga dari segi akademik. Hal ini telah menyebabkan ramai pelajar di KAS membenci mereka dan menganggap mereka sebagai musuh di sekolah itu. Banyak dugaan dan cabaran yang mereka hadapi. Mereka juga telah dicabar untuk menyertai pertandingan yang akan dianjurkan oleh syarikat ternama di korea. Adakah mereka berjaya dan dapat mengembalikan nama baik mereka?

Terkejut tak baca foreword ni?? Terkejutkan!!! Sory terover but ni tak main-main, kalau anda semua nak memantapkan BM anda, anda haruslah baca fanfic ni. WAJIB!!!! WHAHAHAHA~

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet