Sumpahan Kucing

Description

    ''Wahai Romeo kenapa kamu ni berperangai macam manusia?''kata Eunji .Lalu kucing itu berpusing dan bertukar menjadi seorang lelaki yang comel.Eunji terkejut.

  ''Saya memang manusia yang telah disumpah oleh seorang ahli sihir yang jahat,nama saya ialah...''

    Adakah Eunji akan membantu kucing itu mencari siapa kan ahli sihir itu? 

Characters:

1.Eunji --Seorang perempuan dari kumpulan Apink.

2.Sehun--Seorang lelaki yang comel dan telah di sumpah menjadi kucing.

3.Song jihyo--seorang pelajar perempuan yang suka memakai pakaian hitam,dikenali sebagai black jihyo.mempunyai kuasa yang tidak diketahui orang.

4.kumpulan A-pink

 

 

 

Foreword

                      Eunji  berjalan pulang dari sekolah,dia terdengar bunyi kucing menngiau.Dia mencari bunyi itu dan terjumpa seekong kucing yang comel di dalam semak.Eunji rasa dia perlu menolong kucing yang kasihah itu.

 

                    ''Kesian nya kamu,biar saya bela kamu daripada kamu dibuang.''kata Eunji yang sedang mandi kan kucing itu.Eunji melihat mata kucing itu,bersinar seperti mata manusia.''Saya rasa hati saya dah mula cair bila tengok mata kucing ni.Jadi saya nama kah kamu Romeo.''kata Eunji.

 

                 Semasa Eunji tidur kucing itu asyik berpusing dan tiba-tiba keluar asap and bertukar menjadi seorang lelaki comel.Dia membetul kan baju dia,lalu pergi melihat Eunji sedang tidur.

 

              ''Saya rasa dia pasti akan membantu saya .''bisik hati seorang lelaki itu.Dia terus mencium pipi Eunji dan terus menjadi kucing semula.

Comments

You must be logged in to comment
kwonShinHye
#1
Chapter 1: Hey, awak kenapa x letak malay tag? Nnti seng orng nk bace, apaapapu update soon
Eyrin-yuhynise #2
sorry ,sebab tak tulis panjang.masih tak tau cara nak guna blog ni