Im sorry

Assalamualaikum and annyeong everyone..Jeoseonghamnida sebab tak update langsung mana2 fanfics..Eonnie,Oppa aka readers sekalian saya amat minta maaf..

Sekrang ni saya tak boleh nak buat apa2 dengan mana2 fanfics..Tapi tak  bermakna saya akan delete semua fanfics.Mungkin saya terpaksa hiatus..Mungkin..

Ni disebabkan oleh internet kampung saya..Bermula hari Rabu lepas,pagi saya tak boleh nak akses internet di rumah..Mula2 ingatkan ade masalah internet jadi siput..Akhirnya,bila pergi lepak mesramall haritu dengan member,member kata rumah dia pun tak boleh nak akses internet.Dia sekampung dgn saya la..Saya agak mesti ada pula yang curi kabel internet + telefon rumah..yup telefon rumah pun tak boleh..

sekarang ni saya bergantung pada wifi sekolah je lah..tu pun susah sikit kalau nak buat poster..ni pun kalau bukak lappy pun cuma buat poster..takda kerja langsung.. --"

Ni pun saya guna telefon nak bukak aff..saya minta maaf sangat2 ataa perkara yg tlah berlaku secara tak sengaja..

Insha Allah esok kalau saya still di sekolah,saya boleh update chapter2 yang tertangguh..esok saya exam akhir tahun..Doakan saya agar dapat straight A dalam exam akhir dan insha Allah keputusan UPSR yang akan diumumkan pada 26 November 2014 ini..Sekali lagi saya nak minta maaf..Assalamualaikum..

P/s:Bukan nak menunjuk tapi akhir2 ni saya sering hampir menangis bila dgr lagu ballad snsd walaupun tak berkaitan dgn UPSR.saya hampir menangis dan selalu termenung bila fikir akan keputusan yang akan diumumkan..entah lah..kalau menangis pun tak guna jugak..benda dah jadi..saya harap hati si pemeriksa kertas jawapan dapat dilembutkan apabila menanda kertas jawapan saya..Aamiin..

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet