Mimpi Drama feat Kai

Aku mimpi pelik semalam,.. Kai,.. aku mimpi, aku dengan sorang kawan aku makan malam dengan Exo dalam satu bilik yang gelap. Tapi taklah gelap mana,. ada satu lampu dekat atas kitaorang. Aku, kawan aku dengan Exo duduk bersila dalam satu bulatan. Mula-mula aku ragu nak duduk sebab malu XD Tapi ada sorang lelaki (antara Exo) ajak aku duduk sebelah dia. Aku terus sebelah,.. then aku pandang muka dia.

"K-ai?" aku pandang dia sebab tak percaya itu dia.

Dari sudut tepi, nampak bekas jerawat dekat muka dia. Dengan muka dia yang cengkung,.. Kai memang tak nampak apa yang korang nampak selama ni.Kai tersenyum nipis.

"Janganlah terkejut sangat. Semua member dah tau muka saya macam ni." kata Kai. Aku pandang sebelah Kai, Lay. Dia cuma anggukkan kepala sambil menggigit ayam goreng.

"T-api,.."

"Najwa,.(depa semua tau nama aii XD) hidup idol tak seindah yang disangkakan. Kami kena biasakan. Awak pun kena biasakan semua ni. Kerja jadi idol ni susah tau,.." kata Luhan sambil tersenyum. *Dalam mimpi saya, ada empat belas orang (termasuk saya dan kawan saya) yang duduk beramai-ramai dekat situ.

"Kulit saya sensitif kalau selalu pakai mekap. Saya harap awak tak beritahu sesiapa pasal muka saya," kata Kai

Comments

You must be logged in to comment
k-hope
#1
Daebak mimpi awak...sye pun pernah mimpi cam tu tp bukan exo....hehehe^_^
aquariusxpisces
#2
Uwahahaha xD daebak lah!!! Uishh ssh nye jdi idol...
ArmyGirls #3
Apakah ?