♬♫♪ Muzixx ♪♫♬ Minseo Park(Sakura.Bee) ♪♫♬ MAIN RAPPER, LEAD DANCER

 

character name

username • nickname • activity rate

 

the basics.

name » Park Minseo

nickname(s) » Sakura.Bee

birthplace & birthday » Daegu, 2nd Mac 1997

hometown » Daegu

ethnicity » Korean

language » Korean, and English, Chinese

face claim » Pony

backup face claim »Jung Yeon

 

appearance » Height : 165cm Weight : 55Kg

Have a tattoo at her right shoulder "TRUST"

Long Dark brown hair, with dark brown eyes. Sometimes wear lens.

style » Usually wear casual, like jeans, tshirt or kemeja (XD) with sneakers or wedges. Kadang-kadang dia pakai dress jugak, tengok keadaan.  

" There's always a story and reason behind an event "

" Trust no one "

 

the girl next door.

plotline » Main Rapper, LEad DAncer

personality » Dari luarannya, orang yang tidak mengenalinya akan fikirkan yang dia ni sombong dan garang, tetapi kebenarannya ialah, dia seorang yang hyper dan periang. Pemalu sebenarnya, lagi-lagi dengan lelaki. Dia ni agak tegas orangnya, dan cepat marah, tapi cepat redha. Ikut keadaan. Dia ada ramai kawan, tapi sahabatnya hanya seorang, iaitu Jeon Hanmi, yang dikenalinya sejak zaman sekolah rendah lagi.

 

Minseo mengalami masalah untuk menegur orang terlebih dahulu, melainkan dia rasa terpaksa. Hal ini kerana dia pernah dibuli ketika zaman sekolahnya, pernah ditindas dan dipulaukan. Oleh itu, dia lsudah terbiasa berdikari seorang diri dan berseorangan.

 

Dia juga seorang yang susah untuk mempercayakan orang,namun tidaklah semua orang. Tetapi apabila dia berkenalan dengan sesorang, dia akan berkawan bersungguh-sungguh namun masih berhati-hati dengan mereka, kerana takut pisang berbuh dua kali. Namun, Minseo suka mendengar masalah rakan-rakannya, dan pernah bercita-cita untuk menjadi pakar psikologi, namun manusia berubah mengikut arus kemodenan, oleh itu dia berada di Fun Entertaiment ini.

trivias » 

Likes : Chocolates, Kucing, Patung penyu, Jam(ada koleksi jam yang sangat banyak) , Tulis novel,kambing bakar(XD), gajet(kamera, telefon pintar)

 

Dislikes: Lipas,segala serangga, anjing, kanak-kanak yang mengada. dan lelaki yang ingin merapatinya secara berlebihan

 

Habits: gigit jari bila nervous, cuit hidung members, menyanyi dan menari tak kira tempat, 

 

Trivias: 

Pandai make up, 

Pernah menjadi model utk Etude house,

Peminat setia GOT7 dan BTS

 

 

 

 

home is where your heart is.

background » Minseo berasal dari keluarga yang sederhana. Ibunya merupakan bekas guru, dan ayahnya pula bekas mekanik tentera udara Korea. Keluarganya miliki sebuah restoran ayam goreng, dan dessert.Dia membesar dengan prinsip hidup "shoot fot the moon, even if you fall, you'll fall among the stars". Dia merupakan seorang pelajar yang cemerlang akedemik dan sukan. Tidak hairanlah jika lokernya penuh dengan coklat dan surat cinta semasa Valentines.

 

Keluarga Minseo berjiran dengan seorang jurugambar di syarikat pemodelan. DAri situ dia terjebak dengan aktiviti permodelan ini. Rakannya, Hanmi pula meminati muzik, dan mempunyai bakat menyanyi, jadi apabila mereka bersama, Hanmi akan menyanyi dan dia pula akan rap untuk lagu tersebut. Inilah namanya sehati sejiwa.

 

Melalui pemodelan inilah, Fun Entertaiment mengenali Minseo dan kemudian mengambilnya menjadi trainee mereka. Minseo menyertai mereka semasa umurnya 15 tahun lagi. Kini dia telah bersedia untuk menggegar dunia dengan bakat dan semangat yang dimilikinya.

 

Meminati bidang permodelan dan tarian sejak di bangku sekolah menengah lagi. Dia 

 

family » Mak,ayah,Mempunyai kakak dan abang yang sudah berkahwin, dan mempunyai anak. Jarak umur mereka amatlah jauh. Dua orang anak buah lelaki. Dan seekor kucing.

 

friends/rivals » Hanmi(sohyun AKMU) , Jungkook(bekas kawan rapat) sekolah rendah

love rival/rival: GOT7 JR :  sukakan Minseo semasa berkenalan di Underground dancer club. / seolhyun AOA : menyukai jungkook, sebab minseo rapat dengan jungkook, dia rasa cemburu dan mensabotaj Minseo hingga terputus persabahatan dengan jungkook.

 

the one and only.

love interest » Choi Seungcheol )SCOUPS SEVENTEEN)

backup love interest » Taehyung BTS

 

personality » Seorang yang peramah, tapi nampak cold. Penyayang dan setia dengan lovernya. Bersikap open. Suka tarik perhatian orang. Dan agak manly sebab dia leader.

 

love story » Mereka berkenalan semasa majlis hari jadi Hanmi yang sudah menjadi idol terkenal di Korea. Ahli kumpulan Seungcheol merepuakan kawan kepada Hanmi, jadi mereka berkenalan daripada situ dan bemulalah kisah cinta ini. Seungcheol cuba untuk mendekati Minseo ,pada awalnya mereka berkawan, tetapi apabila SEungcheol mula rapat semacam dengannya, Minseo menjauhkan diri. Seungcheol yang curiga berasa ingin lebih tahu tentang Minseo, lalu dia menyelidik tentang latar belakang minseo melalui hanmi. daripada situ dia tahu tentang cerita hitam minseo, dan cuba untuk meraih kepercayaannya minseo terhadap lelaki semula.

 

last words.

comments/suggestions » authornim fighting ! xde kot lol

scene requests » Runningman bersama seventeen hiphop unit

password » Rythms (sebab musixx, melody and yeah rythm is one XD)

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet