Chapter 1 (Complete)

Witch Hunter

Pada suatu hari, disebuah perkampungan yang dinamakan Kampung Chaotic telah diserang oleh tiga orang ahli sihir yang sangat kejam. Kampung itu dinamakan ‘Chaotic’ kerana sejak dari zaman nenek moyang mereka lagi, kampung itu sering dilanda pelbagai bencana sama seperti sekarang apabila kampung ini diserang ahli sihir.

“Run!! Run!! Run for your own sake!!” kata salah seorang penduduk kampung sambil berlari-lari.

“The witches!! The witches is coming!!” jerit mereka.

Mereka semua kelam-kabut menyelamatkan barang-barang yang penting didalam rumah yang sudah hampir terbakar akibat serangan ahli sihir.

“Ahahahahahahaha nyahahahahaha!! Die you all lifeless human!!” Ketawa ahli sihir yang bernama jiyeon.

“Ugly witch!! Don’t disturb our village! What do you want!!” jerit salah seorang penduduk kampung.

“Ugly witch you said? CURSE YOU ers. I’m gonna kill all of you and take all those innocent childrens and eat them alive. Nyahahahahahaha” balas Yura, ahli sihir nombor dua.

Kemudiannya, kedua-dua ahli sihir itu mula menjejak kaki ke kampung itu. Yura mula menjampi sesuatu pada tongkat saktinya kemudian ditikamnya seorang perempuan tua dengan kejam. Ditikamnya berkali-kali dan dikerat juga tangan dan kaki. Hampir terkulai kepala  perempuan tua itu. Sementara itu jiyeon pula telah membunuh 20 orang manusia dengan sekali gus. Dengan sekali jampi, semua perut-perut manusia meletup. Darah mengalir merata-rata dan diikuti ulat sampah yang sudah mula menikmati makanan didepan mata. Kedengaran ramai suara kanak-kanak menjerit meminta tolong.

“Omma!! Get up!! Don’t leave me alone. I’m scared. Omma!!” kata seorang budak yang sedang menangis dipangkuan ibunya.

“Oh my. Look at this beautiful creature. Come here little kid. I’m here to bring you a happiness. Nyahahahahahahahaaha” Jiyeon mengilai. Lalu jiyeon pun mengambil sebilah pisau dan ditikamnya di perut ibu kepada budak itu.

“Omma!! All witches are bad. I hate witch!!” kata budak itu sambil memeluk ibunya.

“Nyahahahaha. Kid shall just keep their mouth shut. Hyunwoo, bring this bastard to our cave” kata jiyeon sambil mengilai.



“Yes ma’am.” Jawab hyunwoo. Hyunwoo pun mengikat budak itu dan diletakkan kedalam sangkar. Budak itu akan dibawa ke gua tempat persembunyian ahli sihir.

Yura dan Jiyeon telah banyak membawa bencana di kampung Chaotic dan ini menyebabkan penduduk kampung semakin marah. Selepas tugas jiyeon dan yura selesai, mereka kembali pulang ke gua dengan membawa 40 orang kanak-kanak dari kampung Chaotic.


THE NEXT DAY AT WITCHES HUNTER OFFICE


“Changjo, please call the witches hunter to come and see me right now.” Kata Cap iaitu ketua witch hunter yang terkenal dengan ketegasannya.

“Sir Cap. We are here now.” Kata L iaitu witch hunter number 1.

“What’s up Cap?” kata Changbum iaitu witch hunter number 2. Terus changbum diberi tenungan tajam oleh Cap. Changbum pun hanya tertunduk.

“I’m here to give you a big mission. This time, you guys will need to be more careful because the witches are not just an ordinary witch. They are powerful. You need to kill them before it’s too late.” Kata Cap dengan serious.

“Wow. New BIG mission. Sounds interesting. I’m gonna beat ‘em and make ‘em scream my name for sure. Kata L dengan cool.

“Well I hope you can. Good luck with your mission. You need to find the witches by yourself.” Kata Cap lagi sambil membawa keluar sekeping kertas dan diletakkan diatas meja.

“A map? Is it that far?” soal changbum pula.

“Yes. Quite far. You will need to go to this village. Chaotic village. It’ll take 2hours from here to there. I’m looking forward for your success.” Kata Cap sambil menepuk belakang changbum dan L.

“If there’s nothing else to say, we’ll go now. Farewell sir.”
kata L. Cap hanya tersenyum bangga kerana dia tahu anak-anak buahnya akan dapat membunuh ahli sihir itu.

Mereka pun mula mengemas barang yang patut dibawa. Mereka membawa alat-alat ANTI WITCH.

2 HOURS LATER

“Hyung. I’m tired. Let’s rest for a while. Pleasee.” Kata changbum sambil buat aegyo.

“Shall we? Okay then.” Kata L kerana dia tidak sanggup lihat changbum buat aegyo. Sejujurnya L sudah naik menyampah.

mereka pun berehat sebentar dan kemudiannya menyambung berjalan.

“Look. Isn’t there....” kata L.

“Yeah! The village. What are we waiting for?” kata changbum pula.

“Yeah yeah I know. Let’s go” balas L.

Sesudahnya mereka sampai ke kampung Chaotic, mereka terkejut besar melihat kampung itu agak huru hara. Rumah banyak yang musnah, banyak mayat yang terbaring diatas tanah. Bau busuk bangkai mayat sudah mula menusuk hidung mereka berdua.



“What the is going on here. This can’t be...” kata L yang sudah mula naik hantu kerana bau busuk yang mula menusuk hidungnya.

“It’s because of the witches, idiot.” Kata Changbum pula.

“Whatever.” Balas L dengan muka selamber.



Kemudian datang seorang lelaki tua yang merangkak kearah mereka.

“Help us.. help us...” kata lelaki tua itu.

“Uncle, are you okay? What happen?” soal Changbum sambil membantu orang tua itu berdiri.

“Tell us the story. So that we can help you. I’m L and this is Changbum. We are the witch hunter and we came to help this village” kata L sambil memperkenalkan diri.

“Oh god, thanks for sending us these two people. Our village has been attacked by 3 cruel witches. All this mess ... it’s all their fault.” Kata lelaki tua itu sambil menumbuk tanah kerana tidak dapat kawal perasaan.

“because of this, i lost my precious wife and my grandchild.” Kata lelaki tua itu.

Changbum dan L dengan tekun mendengar cerita lelaki tua itu.

“could you tell us where the witches live at?” soal L.

“I don’t know .. nobody knows.” Balas lelaki tua itu dengan muka kesal.

“Don’t worry. We will help you guys. It’s time for us to find the witch. Thanks for your information.” Kata changbum sambil tersenyum.

“Help us kill the witches and bring the witches here and let the rest of us take care of it” kata lelaki tua itu.

“Alright sir. You can count on us. See ya!” kata L dengan yakin.

mereka pun sekali lagi mula berjalan memasuki hutan untuk mencari tempat persembunyian ahli sihir.


MEANWHILE AT THE CAVE



“Awoooooo” Bunyi serigala.

“Yaa!! You suppose to take the childs. Not to destroy the whole village!!” jerkah T-ae iaitu witch number 3.

“Shut up .” Kata jiyeon sambil menikam T-ae di lengannya.

“Nyahahahahaha serve you right. Witch suppose to be cruel isn’t it? So, what’s the prob?” kata Yura pula.

“All of you shut up. Bring me one child to eat.” Jerkah hyunseung iaitu ketua witch.

Selepas dijerkah, mereka semua terdiam kerana sangat takut dengan hyunseung. Mereka pun pergi kebilik simpanan manusia. Mereka pun memilih seorang kanak-kanak untuk disembelih. Setelah ahli sihir itu masuk kebilik itu, semua kanak-kanak mula terketar-ketar ketakutan.

“Aww look at these kids. How wonderful to eat them alive.”  Kata Yura sambil menelan air liur.

“Which one shall we choose? Uhuh. How ‘bout this one?” kata jiyeon sambil menarik rambut seorang budak perempuan dengan kuat lalu diseret ketempat persembelihan.

“. She’s pretty than me. Let’s eat her then.” Kata yura.

budak perempuan yang telah diheret oleh jiyeon terus meraung dengan kuat.

“Ommaaaa!!!! Appa!!!!!!!! Help me. Help me!!!!!” jerit perempuan itu sambil teriak lalu terus disepak oleh jiyeon dengan kejam.

Budak perempuan itu pun diletakkan diatas tempat penyembelihan iaitu hanya 5meter dari tempat kanak-kanak yang lain duduk atau dengan kata lain, budak perempuan itu akan disembelih didepan kanak-kanak yang lain. Kanak-kanak yang lain semuanya sudah terketar-ketar. Jiyeon pun mula mengambil kapan disebelahnya lalu diangkat tinggi-tinggi.

“Listen here you kids. This girl will be our dinner. The next day, you guys will be next. Ahahahahahhaha” kata jiyeon sambil mengilai-ngilai.



Akhirnya, Jiyeon pun mula memancung kepala budak perempuan itu dengan kejam. Darah sudah mengalir dengan banyak. Budak perempuan itu hanya menjerit  sekuat hati kerana tak tahan sakit.

“Arghhhhhhhh!!! Help me!!” jerit budak perempuan itu separuh suara tersekat-sekat kerana kepalanya hampir terkulai.

“Ohhh? I though she’s die already.” Kata yura sambil mengerat kedua-dua belah tangan budak perempuan itu.

Dengan ini, sekali lagi jiyeon mengambil kapak dan mula menyiat kulit perempuan itu. Darah yang mengalir, diletakkan didalam mangkuk. Daging yang sudah disembelih, diletakkan didalam pinggan. Mereka pun mula meratah daging itu lalu dihirup pula darah didalam mangkuk itu. Setelah habis menikmati selera, mereka pun menghidangkan makanan itu kepada hyunseung.

“Here’s your dinner sir. Enjoy” kata Yura dengan Jiyeon.

Sementara ahli sihir di gua sedang berseronok menjamu selera, ahli sihir nombor tiga iaitu T-ae telah keluar berseorangan dan terbang menaiki penyapu. Tiba-tiba sebuah tembakan kedengaran dengan kuat. Tembakan itu terkena pada kaki T-ae.  T-ae pun meraung kesakitan. Akhirnya jatuh ketanah juga T-ae.

“Hyung!! We did it!!” kata changbum sambil highfive dengan L.

“Yeah hahaha!! I’m done. Now it’s your turn. Take this and kill the witch slowly.” Kata L yang tersenyum sinis lalu dia memberi sebilah pisau kepada changbum.

“With pleasure.” Balas changbum dengan cool.

Changbum pun pergi kearah tempat T-ae terjatuh. Sesudah terlihat kelibat T-ae sedang menangis dalam kesakitan, dia mendekatinya dengan mengangkat pisau tinggi-tinggi untuk membunuhnya.

“Just you wait... i’ll kill you ” kata changbum dalam hati.

belum sempat changbum nak menusuk pisau kearah T-ae, T-ae sudah pusing kebelakang lalu terus niat changbum terhenti. Melihat keadaan T-ae yang sedang menangis, melihat muka t-ae yang cantik.. niatnya terbantut. Changbum hanya membatu. “Please don’t kill me. I’m hurt.” Kata T-ae sambil menangis. Changbum pun mendekati T-ae. “ar-are you okay? Let me help you” Soal changbum tergagap-gagap.

“. What happen to me. Did i just help a witch? Shall i just kill her?” kata changbum dalam hati.

“My leg... it’s hurt.” Kata T-ae.

changbum pun mula mengambil pisau lalu dia ingin membunuh t-ae lagi sekali.

“Please don’t kill me. I’m begging you sir. What have i done? I’m not a bad witch. Please trust me” Kata T-ae terketar-ketar dan air mata t-ae mula bergenang.




“But all witch kill human.” Kata changbum dengan kesal. Changbum paling tidak suka apabila melihat orang perempuan menangis.

“ There’s a dark witch and a white witch. Dark witch kill human. But the white witch are not. Just let me go. I need to heal my leg.” Kata T-ae meminta simpati.

“But if I let you go.. “ kata changbum. Tiba-tiba L datang kearah mereka.

“Changbum!! What are you waiting for? Kill her!! NOW!” jerkah L.

“But I can’t. I’m sorry hyung. It’s too rude for a man to kill a pretty woman like her.” Kata changbum dengan gentle.

“Do I care?” kata L yang mula mengacukan pistol ANTI WITCH kearah T-ae.



“No!! Please don’t!! I’ll help you kill the witch. I swear!! I can show you the place where the witches hide too!!” kata T-ae dengan yakin.

“who do you think you are? You are just a witch. All the witches are the same. Back off” jerkah L.

“Hyung, why don’t you trust her just once? Maybe she could help us.” Kata changbum.

“Kill yourself. Go away. I need to kill her.” Kata L yang sudah mula naik angin.

selepas L mula mengacukan pistol kearah T-ae, changbum menghalang L dengan berdiri didepan T-ae.

“If you want to kill her, kill me first!!” jerit changbum.
L pun mengeluh lalu diturunkan pistolnya. L pergi kearah Changbum lalu ditumbuknya changbum sekuat hati sehingga changbum terjatuh tersungkur. Mulut changbum sudah berdarah. T-ae pun mula membantu changbum.

“If you really trust this , okay go ahead. We’ll kill the witches together. But if this lie to us, i’ll kill both of you.” Kata L yang dingin.

L kemudiannya merentap rambut T-ae. T-ae menjerit. L mula membisikkan sesuatu kepada T-ae.

“Listen here. Even though you gonna help us, i don’t trust you until you prove it.” Kata L lalu ditolaknya t-ae hingga tersembam.

“Hyung, enough!! Don’t hurt her anymore. I hate it.” Jerkah changbum.

“whatever. Get up and let’s get going.” Balas L tanpa perasaan belas kasihan.

Changbum dan T-ae pun mula saling membantu.

“hey.. are you okay?” soal Changbum.

“I’m okay. Only my leg... it’s still hurt and i guess i won’t be able to run” balas T-ae.

“Sorry about what just happen. You can put the blame on me.” Kata changbum dengan kesal.

“It’s okay. I’m a witch after all. No wonder he hate me. Btw i’m T-ae. And you?” soal T-ae sambil tersenyum.

Changbum bagaikan batu apabila melihat T-ae tersenyum. Dia betul-betul cantik dan changbum tak pernah rasa perasaan berbunga-bunga seumur hidupnya.

“I’m Changbum. Nice to know you T-ae. Seriously. You’re really pretty.” Kata changbum dengan selamber.

“Nice to know you too changbum..i’m not that pretty. Hehe.” Kata T-ae sambil blushing.

sementara mereka berjalan ketempat persembunyian ahli sihir, L menyoal T-ae.

“Show us where is the place.” Kata L. T-ae hanya mengangguk.

“Okay. But since my broom broke when i fell down, i have to walk. Thanks to you.” T-ae menjeling L.

“where’s the place you stupid .” L memberi tenungan maut kepada T-ae.

“I’ll show you. But the place.. it’s far away from here. It’ll take three days” balas T-ae.

8 HOURS LATER


“I’m tired hyung. It’s getting dark here. We need to sleep and get some rest.” Kata changbum.

“Okay. I’ll find a better place to sleep, you guys make the fire.” Balas L.

mereka semua pun membuat tugas yang patut dibuat. Akhirnya mereka semua duduk bersama disekeliling unggun api. L sudah terbongkang tidur manakala changbum dan T-ae sedang bersembang dan dalam proses mengenali dengan lebih dekat.

“err, may i ask you something?” soal changbum pada T-ae.”

“Haacchuuum! Pardon me. Erm yeah sure.” Balas T-ae yang baru lepas bersin sebab kesejukan.

“first, let me hug you okay? I know you were cold.” Kata changbum sambil mula memeluk T-ae. T-ae pun blushing lah apa lagi!

“Why a witch like you wanna help us to kill the witches?” soal changbum yang curious.

“because i’m tired of being force to kill human. I didn’t dare to kill a human. I’m a witch that came from a white witch.. but i stayed with my dark witch adopted family. For your information, all white witches are kind. Even though i had been taught to be evil, I always failed. But i’m glad because i’m not an evil witch.” balas T-ae yang menceritakannya kepada changbum secara full.

“Oh, so that’s the story. Now I trust you. But i hope this is not a fake story. Since you’re pretty and a good witch, i’m afraid that i might fall in love with you.” Kata changbum dalam nada janggal.

“excuse me, what?” soal T-ae untuk mendapat kepastian.

“Err nothing.” Changbum mula bersiul sambil buat tak tahu. T-ae pun hanya tersenyum.

DI GUA

“Why do i sense human around here in our land.” Kata hyunseung yang sedang duduk di sebuah kerusi takhtanya. 

“Human? Isn’t that great? Nyahahahahahaha” kata yura.

“Yes sir. I could sense it too. But.. this isn’t any normal human. This is a witch hunter’s sense.” Kata Jiyeon yang sudah mula naik gila.

“Yesss. Witch hunter. They came to kill us. Hahahahahahaha. What a lifeless human.” Hyunseung tertawa besar diikuti dengan yura.

hyunseung pun mula melihat apa yang witch hunter sedang buat melalui bebola kaca yang boleh melihat apa sahaja. Mereka bertiga pun melihat dua orang witch hunter bersama-sama dengan witch number 3 iaitu T-ae. Hyunseung pun mula naik hantu.

“Get ready. The day they come to kill us, make sure that we will kick their first. T-ae you , i’ll make sure you regret for betrayed us.” Kata hyunseung sambil melemparkan bebola kaca kearah dinding gua.

“Anything for you, your highness.” Kata jiyeon dalam nada sinis.

“those two, looks tasty.” Yura sudah mula telan air liur.

“T-ae T-ae T-ae T-ae........ i knew you gonna do this.” Kata jiyeon sambil menghirup darah didalam mangkuk.

“Jiyeon-sshi, do you got any job for me to do? I’m bored.” Kata Hyunwoo iaitu servant mereka.

“you’re just a fool. What else you can do other than being a servant? Just die.” Balas jiyeon dengan selamber.

“but.. but..” kata hyunwoo.

“No BUT. Get outta mah face you annoying bastard.” Jiyeon menjerkah.

hyunwoo betul-betul patah hati dengan perbuatan jiyeon. Hyunwoo ialah servant tetapi dia sering dilayan seperti kawan apabila dia bersama dengan T-ae. Jika ada masalah, hyunwoo akan datang cari T-ae. Lalu hyunwoo pun keluar untuk mencari T-ae.

“Annoying bastard? Huh. Pathetic ugly . You’re the one who suppose to die.” Hyunwoo membebel didalam hati.

dalam perjalanan dia mencari T-ae, dia akhirnya ternampak T-ae sedang bersama dengan seorang lelaki dan berada didalam PELUKAN lelaki itu. Hyunwoo pun mula rasa bengang.

“T-ae. Get up! What are you doing with that human!” kata hyunwoo sambil menarik tangan T-ae.

“I’m... i... I just...” Kata t-ae tergagap.

kedatangan hyunwoo telah mengejutkan changbum dan L. Serta merta L mengacukan pistolnya kearah hyunwoo.

“No!!! Put the gun down. He’s my friend. Don’t kill him!!!” jerit T-ae.

“T-ae. Who’s that?” soal changbum.

“He is hyunwoo. My friend.”

“what’s make him came here out of the blue huh?” soal L.

“I come here to search for T-ae. Just T-ae. I’ve no business with you guys.” Balas hyunwoo dengan angkuh.

“well. If you said so. Whatever.” Kata L. Kemudian L mula sambung tidur.

“T-ae!! Chagiyaa!! Where have you been? I really miss you like hell you know.” Kata hyunwoo sambil terlompat-lompat dan terus memeluk T-ae dengan erat.

“You might get shocked when i tell you about what jiyeon had done to me.” Hyunwoo mengeluh.

“i miss you too.. why? What happen? Tell me?” soal T-ae yang prihatin.

“I asked jiyeon for give me any job that i can do, but then she said that i’m a fool and i’m an annoying bastard.” Hyunwoo mengeluh sambil mengadu dekat T-ae.

“it’s okay. You’re not a fool. Jiyeon always be like that. Day by day you will get used to it. Smile please..” T-ae memujuk hyunwoo sambil mencubit pipi hyunwoo. Terus hyunwoo tersenyum kambing.

“Eheemm. Uhuk uhuk” Changbum pura-pura batuk didepan dua pasangan itu.

“Oh, pardon us. Hyunwoo, this is changbum and the other one is L.” T-ae memperkenalkan diri mereka kepada hyunwoo.

“nice to know you dude.” Kata changbum sambil bersalaman dengan hyunwoo. Changbum menggenggam tangan hyunwoo dengan kuat.

“Ouch. What are you trying to do with my hand?” soal hyunwoo yang cuba untuk melepaskan tangannya dari genggaman changbum.

“Oppps. Sorry. I just saw something in your hand. Something like insect? So that’s why i do like that. Uhuh.” Kata changbum dengan muka innocent.

“who’s this freaking rude human? I hate him.” Kata hyunwoo dalam hati.

“hyunwoo-yaa, don’t you wanna get back to the cave?” soal T-ae.

“I don’t want to. I want to follow you. No matter where you go, no matter what you do, i’ll be with you okay. Even though i’ll have to make myself in dangerous, i’ll die for you.” Kata hyunwoo dengan penuh feeling.

“Am I watching a drama right now?” kata changbum dalam nada sinis.

“what’s your problem huh buddy?” balas hyunwoo dengan dingin. Changbum mula bersiul tanpa buat apa-apa.


THE NEXT DAY


Keesokan harinya, mereka semua meneruskan perjalanan ke tempat persembunyian ahli sihir. Pelbagai halangan yang muncul dan ini telah membebankan mereka kerana mereka semua amat penat.

“Changbum! Watch out!” jerit L sambil mengacukan pistolnya kearah seekor singa berkepala empat yang sedang melompat kearah T-ae.

“Poooommmmm” bunyi tembakan dilepaskan kearah singa itu. Singa itu rebah diatas tanah.

“Phew. Thanks for that.” Kata changbum yang mengelap peluh.

“you guys shall be careful. This isn’t a normal jungle.” T-ae memberi amaran.

DI GUA

“They are coming...those pitiful human surely don’t know who are we.” Kata hyunseung sambil tersenyum sinis.

“shall we just attack them straight to the point? Waiting for them is such a waste for me.” Kata yura.

“why didn’t i think of it before? Good idea you . Guys, get ready now.” Kata hyunseung dengan semangat.

“Fine by me.” Kata jiyeon.

mereka semua pun mula bersiap sedia untuk menyerang witch hunter dan juga t-ae. Mereka semua mula terbang menaiki penyapu sakti mereka. Hyunseung mengetuai kumpulan ahli sihir itu kerana hyunseung adalah yang paling kuat antara mereka.

“Nyahahahahahhhaha!! i could sense human blood already” kata yura yang mengilai-ngilai.

“Look, they are here!” kata yura.

Oleh itu, ahli sihir yang berada diatas langit pun mula mejampi sesuatu lalu dihempas serbuk berwarna merah, dengan sekelip mata serbuk itu meletup satu persatu kearah the witch hunter.

“Hyung!! The witches are coming!!” changbum memberi amaran kepada L.

“I know. Get ready to kick their .” Kata L.

setelah semua ahli sihir itu jejak kan kaki ketanah, peperangan antara ahli sihir dan pemburu ahli sihir bermula.

“Take this!!” kata L sambil menembak kepala Yura.

“Argggghhhhhhh!!” yura menjerit kerana separuh dari kepalanya pecah akibat terkena tembakan ANTI WITCH.
yura rebah ditanah. Changbum mengambil alih untuk membunuh Yura. Changbum mengambil kapak lalu dikerat kepala yura.

sekali hyunseung menikam L dari belakang, L rebah dengan serta merta kerana benda yang menikam L mempunyai racun.

“Hyungg!!!!” changbum menjerit.

sementara changbum membantu L, jiyeon telah menangkap T-ae.

“Noo!!!! Let me go. Changbum!! Help me!!” t-ae menjerit.

“T-ae!!!!!” jerit changbum. T-ae dibawa lari oleh jiyeon. Manakala hyunseung cuba mengikut jiyeon, tetapi changbum masih sempat menembak hyunseung dilengannya. Setelah hyunseung rebah, changbum mengambil pisau lalu ditikam dada hyunseung banyak kali dengan kejam.

“How to heal my brother? Tell me!!!” jerit changbum.

“Hahahahaha it’s too late. Bear with it. Your brother will not long last. There’s nothing can cure your brother.” Kata hyunseung sambil tertawa besar meskipun dia tahu bahawa dia akan mati tidak lama lagi. Changbum yang terlalu marah dengan hyunseung telah mengambil kapak lalu ditetak dileher hyunseung. Darah mengalir dengan banyak sekali. Hyunwoo dibelakang hanya mampu duduk diam dan muntah.

“Hyung, i’m sorry. Please pull yourself together. I’ll save you.” Kata changbum.

“It’s too late. Just leave me here. Go get those witch and kill them for me. I’m counting on you.” Kata L sambil menghembus nafasnya yang terakhir.

“Hyunggg!!!!!” changbum menangis dengan pemergian L di depan matanya.

“i’ll kill them.” Kata changbum sambil menggenggam sebilah pisau, kapak dan juga pistol ANTI WITCH. Changbum mula berjalan ke tempat persembunyian ahli sihir itu dengan bantuan hyunwoo.

DI GUA


Jiyeon telah mengikat T-ae disebuah pokok sambil mengilai-ngilai.
“let’s wait for your beloved witch hunter to come and save you, nyahahahhhahaa” kata jiyeon.

“They will come and save me. And they will kill you!!” jerit T-ae dengan marah.

Jiyeon pun mengambil pisau, lalu ditorehnya bahu T-ae dengan kejam. T-ae tidak mampu berkata apa-apa selain daripada menjerit.. meraung dalam kesakitan.

“C-changbum... help m-me..” kata T-ae dalam nada yang amat pelan.

“I’ll be back nyahahahha” kata jiyeon.

Jiyeon pun mula terbang untuk mencari the witch hunter. Kali ini, jiyeon berubah rupa menjadi seorang perempuan yang cantik.



Dengan ketibaan “perempuan cantik” iaitu jiyeon, dia telah menyamar didepan witch hunter.

“Excuse me young lady? Are you lost or something?” soal changbum dengan gentle.

“I got lost...” kata jiyeon sambil menangis teresak-esak.

“I’ll help you. Anyway did you see any childrens or any witches here? It’s dangerous for you to go outside at night.” Kata changbum sambil mendekati jiyeon.

“but i didn't see any children here.. here is only death. this is my land!!” kata jiyeon yang mula berubah muka menjadi seorang ahli sihir yang amat hodoh.



“that’s jiyeon the witch!!” jerit hyunwoo.

changbum yang terkejut pun mula berlawan dengan jiyeon pada masa yang agak lama. Sementara mereka berlawan, hyunwoo telah pergi ke tempat persembunyian ahli sihir itu untuk menyelamatkan T-ae.

DI GUA

“T-ae!! I’m here to save so. Be quite for a while” bisik hyunwoo yang berhati-hati.

“Hyunwoo. It’s glad to see you here.” Kata t-ae sambil tersenyum pahit.

“Oh my god. What have she done to you. Your shoulders..” kata hyunwoo sambil membuat mimik muka terkejut.



“I’m okay. Go get me the broom and let’s help changbum” kata T-ae. Hyunwoo pun mula bergegas mengambil penyapu itu. Mereka pun mula terbang kembali untuk membantu changbum.

Sementara ditempat changbum dan jiyeon, changbum cedera parah akibat terkena tongkat sakti jiyeon.

“with the power of my hands, i command you! Changbum to be able to fight jiyeon.” Kata T-ae sambil mengacukan tongkat saktinya kearah changbum. T-ae cuba untuk memberi kuasanya kepada changbum.

"what a pathetic white witch. what are you gonna do with me? hit me with your love spell?" kata jiyeon dalam nada sinis.

“Thanks babe!” kata changbum dengan bersemangat.

changbum pun mula berlawan dengan jiyeon semula. Semua serangan jiyeon dapat dielak dengan senang dan pantas. Changbum mengambil peluang ini untuk menembak jiyeon. Sekali tembakan, jiyeon sengsara. Tangan jiyeon tercabut sebelah .. begitu juga dengan kedua belah kakinya.

“It’s over. Time to sleep now.” Kata changbum kepada jiyeon sambil mengenyitkan matanya.

“You!!!! I will k-kill....” kata jiyeon tergagap-gagap.

Sekali changbum mengangkat kapaknya, dikerat kepala jiyeon dengan sekali hentakan, kepala jiyeon putus.






“T-ae..” changbum memanggil T-ae. T-ae terus berlari kearah changbum lalu t-ae memeluk  changbum dengan erat.

“it’s time for us to take her to the chaotic village.” Kata changbum.

“Alright!” kata t-ae dengan riang.

DI KAMPUNG CHAOTIC

“Thanks for the 3 of you, our village became peaceful now. Take this.. the gold. Sincerely from us. May god bless you guys.” Kata ketua penduduk kampung chaotic.

“It’s my pleasure to help you guys.” Kata changbum sambil tersenyum lalu changbum mengambil emas itu.

 

“With this, this village is officially named ‘Peaceful village’” kata ketua kampung itu diikuti dengan tepukan yang gemuruh dari penduduk kampung. Mereka bertiga pun mula beredar dari kampung itu dengan senyuman.

“So guys, what shall we do with this witch?” kata salah seorang penduduk kampung.

“Burn her!! Burn her!!” kata mereka.



changbum mula melawat tempat perkuburan L.

“L, sorry for not being able to saved you. But i’ve fullfill your wish. I had killed the witch for you. We’ll meet again in the heaven” kata changbum.

1YEARS LATER

sejak hari tu, hyunwoo telah mula mencari kerja di kampung peaceful. Hyunwoo telah menjadi seorang jejaka yang amat terkenal disebabkan changbum dan t-ae. Manakala changbum dan t-ae sekarang sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak lelaki dan seorang anak perempuan. T-ae sudah ‘pencen’ jadi witch dan telah berjanji tidak akan menggunakan kuasa didepan anak-anak- mereka hidup bahagia bersama.






LEO (ANAK PERTAMA) DAN JUGA LAUREN (ANAK KEDUA)




“Omma!! Appa!! Hungry...” kata anak-anak mereka.

“Aigoo. Baby, look at our childrens, aren’t they cute?” kata changbum sambil memeluk kedua-dua anak mereka.

“I know right. Just like their mother.” Kata T-ae dengan bangga.

“Yah.. then? Leo look is so cute. Just like me.” Kata changbum sambil menjelir lidah.

“Whatever.” Balas T-ae dengan ringkas.



“T-ae. Stop making that weird face. I might end up kiss you” perli changbum.

“This oldman!! Errrr.” T-ae menghentak kaki.

“Oldman? Hey. I’m the cutest father in the world that you fall in love with!” kata changbum.

“Come here.” Kata changbum. T-ae pun pergi kearah Changbum dengan selamber. Akhirnya changbum pun mengucup T-ae di dahinya.

“that’s for saying that i’m an oldman” kata changbum lalu dikucupnya untuk kali kedua di pipi.

“That’s for making me fall in love with you” kata changbum lalu akhirnya bibir mereka bertaut.

“That’s for.. I love you.” Kata changbum. T-ae hanya mampu blushing kerana malu.

“why are you doing this in front of them? Aish.” T-ae cover muka dia yang merah.

“to show them that i love you. Right kids?” soal changbum kepada anak-anaknya yang sedang membatu.

“Yes Appa. Hungry.....” kata kedua-dua anaknya sekali gus.

changbum dan T-ae pun tertawa melihat gelagat anak-anak mereka.

THE END

Thanks for reading this weird fanfic. Sorry for my bad english. English is not my mom language. But i’ve try my best anyway. Sorry for the bad .. err how should i say eh? sorry for any harsh words that make you guys feel uneasy in this fanfic. This is the shortest fanfic i’ve ever make. .__.

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
trisyia_shin
#1
Chapter 1: Bestlah cite ni!!
Good~
Tapi, seramlah jugak time nak membunuh tu. Yg gambar tu pun lwk.^^