First meet

Relationship

Di sekolah yang bernama "Seoul High School",Taeyeon,Tiffany dan Wendy pergi ke perpustakaan untuk mengulangkaji pada peperiksaan yang akan tiba pada minggu depan.20 minit telah berlalu,Taeyeon dan Tiffany hendak pergi ke tandas untuk mencuci muka.Apabila balik dari tandas,mereka terserempak dengan The Mad Unnies.

Taeyeon dan Tiffany terus pergi dari sana.Mereka pergi ke perpustakaan untuk membawa Wendy supaya beredar dari sana.Selepas mereka balik dari perpustakaan,mereka sekali lagi terserempak dengan The Mad Unnies.Sooyoung dan Yuri pergi mendekati Wendy dan mereka berdua buli Wendy.Taeyeon terus jerit kepada mereka supaya berhenti membuli Wendy.

Lalu JiHyo menjawab "Kenapa aku tidak boleh buli Wendy.Kannya pernah bagi tahu dengan cikgu disiplin yang aku bulinya.Taeyeon terdiam dan mereka pun pergi.

Semasa dalam perjalanan untuk balik ke rumah,mereka bertiga diam lalu Taeyeon pun berkata kepada Wendy dan Tiffany"Sudah2 lah..janganlah teringatkan kata Jihyo itu.Kita perlu fokus pada peperiksaan yang akan tiba sahaja.

Keesokkan harinya,Taeyeon dan Tiffany menunggu Wendy untuk pergi ke sekolah bersama-sama.Beberapa minit kemudian,Wendy pun keluar dari rumahnya.Apabila tiba di sekolah,mereka bertiga hendak pergi ke kelas tiba2 mereka terdengar pelajar perempuan menjerit dan mereka pun melihat apa yang sedang berlaku.

Tiffany dan Wendy bergegas untuk lihat apa yang berlaku.Rupa2nya Baekhyun,Chanyeol dan Chen yang datang ke sekolah.Mereka berdua pun terus menjerit macam pelajar perempuan yang lain.Taeyeon hanya terus jalan dan meninggalkan Tiffany dan Wendy.

Dalam perjalanan untuk pergi ke kelas,Taeyeon terserempak dengan The Mad Unnies dan Taeyeon hanya melimpas mereka.Sebelum waktu pembelajaran dimulakan,Taeyeon bergerak dari tempat duduknya untuk berbual-bual dengan Tiffany.Taayeon bertanya kepada Tiffany"Siapakah pelajar lelaki tadi?".Tiffany jawab"Mereka adalah pelajar lelaki yang handsome di sekolah ini.Dan nama mereka bertiga adalah Baekhyun,Chanyeol dan Chen".Taeyeon hanya diam semasa Tiffany memberitahu kepadanya.

Selepas habis waktu pelajaran,mereka bertiga terserempak dengan Baekhyun,Chanyeol dan Chen.Tiffany dan Wendy berhenti dan Taeyeon terus tarik tangan mereka berdua supaya beredar dari situ dengan segera.

Selepas beredar dari situ,Taeyeon lepaskan tangan mereka dan mereka pun pulang ke rumah.Semasa di rumah,Taeyeon asyik berfikir tentang pelajar lelaki yang handsome itu sambil makan.Mak Taeyeon sedang bercakap dengannya dan Taeyeon hanya termenung sahaja.Maknya seperti bercakap berseorangan.

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet