Wrong Person

Please Subscribe to read further chapters

Description

Nam Woohyun merupakan pelajar senior tahun akhir di universitinya. Sebelum menamatkan pengajiannya, dia teringin untuk meluahkan perasaannya kepada seorang wanita yang dia telah menaruh harapan dan minat selama ni or confess to a 'crush'. Namun, apakan daya. Nama crushnya tidak diketahui. Satu universiti menganggap wanita itu MISTERI. Namanya disembunyikan sehingga tiada siapa yang tahu. Oleh itu, untuk memudahkan pensyarahnya atau orang lain memanggilnya, dia menggunakan nama...

____________________________________________________________________________

   Kim Sunggyu mengejar dan menyekat crush Woohyun lalu mula bertanya "Urm, nak minta number phone boleh?" "Number phone je?",uji wanita itu."Tak, sekali dengan nama dan tempat tinggal awak sekarang","Hahah, kalau number phone tu memang tak boleh bagi tapi pasal tempat tinggal saya, untuk pengetahuan awaklah kan, mak dengan ayah saya pun tak tahu yang saya tinggal dekat mana sekarang. K.bye",balas wanita misteri itu selamba dan meninggalkan Sunggyu yang masih terpinga-pinga di belakangnya.

"Hey, awak!"

   Crush Woohyun berpaling apabila mendengar laungan Sunggyu sambil mengukir senyuman yang cantik dan berkata, "Nama saya, Park Cho Rong".

-Keesokannya-

  Kim Sunggyu bertekad untuk mencerobohi bilik pensyarah di universitinya. Ini semua untuk rakan karibnya. Sebaik sahaja dia memasuki bilik pensyarahnya, dia terus mencari fail pelajar wanita lalu terus mengambil gambar akan maklumat peribadi wanita tersebut. Ketika itu juga, bunyi langkah pensyarahnya semakin kuat kedengaran menyebabkan Sunggyu tergesa-gesa menyimpan balik fail itu dan bersembunyi disebalik pintu bilik. Pensyarahnya memulas tombol pintu dan memasuki bilik itu. Sunggyu pun dengan segera keluar ketika pensyarahnya beralih perhatian ke arah almari yang dia buka sebentar tadi dek fail yang berselerak. Hentaman pintu yang terlalu kuat menyebabkan pensyarahnya itu berpaling pelik ke arah pintu bilik.

"Ada orang masuk bilik ni ke?"

 

 

Foreword

Assalamualaikum, saya Anisazmiey. Erm, bagi my readers yang membaca fanfic sye yg Sustal tu harap tak mempersoalkan kata-kata sye diakhir story tu. Hahah, sye bukan apa, saya rasa dengan tulis cerita ni membolehkan imaginasi saya terus berkembang. Kahkahkah, apa-apa pun saya harap bagi readers first one-shot sye ni boleh terima karya sye seadanya. Keke, sye ni kolot orangnya. Heheh ,okay. Enjoy guys~!! Eh eh, sebelum tu nak minta maaf sangat sebab buat korang tertunggu-tunggu. Memang saya nak update masa awal tahun tpi tak thu plak yang hidup sebagai form 4 ni busy. So, sekarang cuti..apa lagi..saya akan tepati janji and completed this story. Heheh<

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet