#002

Fanfiction Tips Million Star
Please Subscribe to read the full chapter

Genre..Oh Genre..Ohh Ahh

dalam penulisan ni banyak genre(okay aku berbunyi macam pro sangat kekononnya)for me,my fav genre is romcom!tapi entah kenape saya rasa ff crack saya lebih diminati hwahaha. Okay,itu bukan point utama. Pointnya disini.

"Apa?kau nak tulis cerita romantik comedy? muka macam anjing pemburuan...perangai gangster,puih...angan-angan"

 

Ladies and gentlemans. Si pengata itu tak guna,ahhaha. Tsk,tsk. Tak semestinya orang itu nampak takde hati bunga-bunga dia tak layak menulis genre ala bunga-bunga. Dan kita tak boleh judge orang tu tak boleh tulis genre ni tulis genre tu. Tak boleh! Mana tau,dialah yang paling pro,huhuhu. Padan muka hang nanti. Kita layak tulis fanfic dalam apa-apa genre pun! Semua nak? Amiklah. Seronok apa cuba banyak-banyak genre ni!

 

Genre tut tut tut terbaik

genre tut tut tut disini bermaksud anonymous. Ramai cakap genre romcom paling bagus,genre seram paling gempak,genre angst paling daebak. Dalam erti kata lain,dia kutuk genre lain dan hanya merajakan(?)genre yang diminatinya. Ish-ish,ajaran sesat. Meh sini I nak beritahu kelebihan setiap genre basic

 

ROMANTIK

-Genre ini genre yang buat pembaca bersemangat nak jatuh cinta jugak!Hahaha. Sebagai manusia,ini adalah lumrah yang neutral(amboi ayat)Yeah,macam I ni,I tak ada bf dan lover bagai,jadi baca ff romantik buat jiwa I berbunga,lmao.

-Tanpa kita menyedari,hormon adrenal kita berfungsi,jantung berdegup laju waktu scene yang comel antara lead character. Baguslah,aktifkan hormon adrenalinmu.LOL(apa motif lah)

-Author mesti menjadi kreatif mencipta scene romantik yang comel bagi menarik minat pembaca dan menghidupkan keterujaan pembaca. Apa nak diberitahu disini,nak cipta scene romantik yang lain dari drama dan novel sangatlah sukar. Saya c

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!

Comments

You must be logged in to comment
aquariusxpisces
#1
Chapter 1: Fuuuu~ Faham² ^^
ExoLoveable
#2
Chapter 1: aunthor punya tips really make me motivated !! thanks~~
AQFXQX
#3
Finally akk buat jgk! Tak syabar nak bce tips2 sifuuuuuu~ hihihi~ >.<
SyiqaYeollie
#4
Update soon