Ketika Cinta Memanggil

Description

 

 

 

 

 

Ketika Cinta Memanggil

Sipnosis

 

 

Wardatul Shauqah yang mesra di panggil Wardah merupakan mahasiswi Universiti Malaysia Sabah, mengambil jurusan Ijazah Sarjana Muda dengan Kepujian, Matematik Dengan Ekonomi. Walau jurusan yang di ambil jauh berbeza dari perwatakannya, pun begitu, dia tetap dengan pendiriannya.

 

Dalam asyik mengejar ilmu duniawi, dia juga turut berjuang mempertahankan agamanya bersama teman seperjuangannya iatitu Humaira'. Wardah seorang yang tegas dan prihatin dalam menjalinkan ukhwah. Dalam mereka asyik melakar pelangi kasih persahabatan, ujian Allah tidak sepi dari menyapa ukhwah mereka. Selain itu, dalam usia semuda 21tahun, dia di lamar oleh jejaka pilihan keluarganya.

 

Adakah Wardah tetap menerima lamaran tersebut? Tak pernah bersua muka, tak pernah mengenali antara satu sama lain. Hanya keluarga yang menjadi medium perkenalan. Sedangkan dalam hatinya terlebih dahulu berjaya di miliki oleh seorang jejaka masa zaman Matrik nya dulu. 

 

Apakah kesudahan kisah persahabatan mereka? Apakah kesudahan kisah percintaan mereka? Dan di sebalik kisah ini, ada rahsia antara dia dan Dia sahaja yang tahu.. ikuti kisah ini hingga ke akhirnya.....

 

"Bercinta tak semestinya memliiki... Memiliki tak semestinya bercinta....."

Comments

You must be logged in to comment
yaya_almuslim #1
umairah..alhamdulillah.. moga sama2 dpt ibrahnya.. insyaAllah.. mencuba yang terbaik utk sambung...
umairah #2
alhamdulillah..... cerita ini saya suka dan bnyk membantu saya menambah ilmu ..... <br />
teruskan lagi... x sabar saya nak meneruskan bacanya....
yaya_almuslim #3
assalamualaikum dan salam sejahtera.. sila2 lah baca dan tinggalkan komen yang membina.. tq.. =)