Be My Friend, Please~

I LOVE YOU ( 사랑해 )
Please Subscribe to read the full chapter

Sulli dan Yura mula berkenalan. "Boleh saya jadi chingu awak?" tanya Sulli. Yura tersenyum sambil mengangguk. "Mestilah ! Saya takde kawan lagi," kata Yura sambil memuncungkan bibirnya. Sulli mencubit pipi Yura. "Saya kan ade. Saya akan sentiada ade disisi awak," kata Sulli. Kedengaran satu suara yang kuat. "Yah! Buku Matematik awak takde ke?" tanya Jihyo saengnim. Sulli dan Yura tersengih.

 

Waktu Rehat

 

"Yura, saya nak pergi library dulu. Saya takde selera nak makan," kata Sulli. "Ouh ok..Nanti saya menyusul," kata Yura. Yura membeli minuman untuk menghilangkan dahaga. Yura pun berjalan ke library.

 

   "Ahhh!! " jerit Yura. "Mianei, jinjja mianei. Saya tak sengaja," kata seorang pelajar yang memakai nametag 'SEUNGHYUN'. Yura tercengang seketika. "Gwaenchanha, lagipun awak tak sengaja," kata Yura. "Ape yang saya boleh buat untuk tebus kesalahan saya?" kata Seunghyun. Tiba-tiba Yura dapat idea. "Awak kena jadi chingu saya," kata Yura sambil menunjukkan isyarat 'peace'. Terukir senyuman dibibir pelajar itu. "Arasseo !" kata Seunghyun. Yura melihat jam tangannya. "Awak, saya kena pergi library dulu. Kesian Sulli sebab dah lama tunggu saya. Annyeong," kata Yura. Dia berjalan ke library.

 

     Sulli berasa gelisah. "Mana Yura nihh?? Kata datang cepat..Ishh.." monolog hatinya. Tiba-tiba kelibat Yura di pintu library. Yura cuba berlari namun dia tersadung karpet di depan

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
aquariusxpisces
Habis jugak ff ni o_o

Comments

You must be logged in to comment
misz_dina #1
Chapter 8: ikut suka hati authornim la nk buat dlm ff ni atau ff lain.pendapat saya,buat dlm ff lain.just that.
misz_dina #2
Chapter 6: Knpe seunghyun ku perlu die?sobsobsob T^T
BTW,buat lah sequel yew
misz_dina #3
I like this story
loveloxx #4
Chapter 2: Buatla panjang2 sket... Tk puas nk baca...