Six Senses

Death Curse
Please Subscribe to read the full chapter

 

          “Eunji, nak ikut kitorang pergi Vander Town ke hari ni?” Sandara bertanya kepada Eunji sambil memasukkan duit ke dalam poket beg sandangnya.

 

          “Tak apalah, unnie. Hari ni saya ada buat perbincangan dengan Jungkook and Kai,” Eunji tersenyum sambil menyusun buku-buku rujukan yang berada di atas meja belajarnya.

 

          “Jungkook ke? Budak tu comel jugak, kan?” Sandara tersengih setelah mendengar nama Jungkook disebut. Eunji terdiam seketika lalu memandang Sandara.

 

 

 

          “Oh, hari ni kamu dengan Jiyeon tinggal dekat dalam bilik ni. Pastikan kunci pintu bilik betul-betul tau lepas keluar nanti. Lagi satu unnie nak bagitau, Jiyeon tu sebenarnya six senses. Jadi kamu tak perlulah risau dengan cerita dia pasal dia nampak budak perempuan yang pakai baju renang tu. Dia just gurau je tu,” Sandara mengingatkan Eunji lalu beredar pergi.

 

Belum sempat Eunji membalas, Sandara sudah hilang daripada pandangannya. Tetapi Eunji tidak mempunyai deria ke-enam. Bagaimana pula dia boleh nampak akan gadis itu pada malam hari selepas pukul tiga pagi? Dan mengapa pula gadis itu menyerupai Min Ah? Ah, hantu kan boleh muncul bila-bila masa sahaja dan menyerupai manusia. Sudahlah! Banyak berfikir pula Eunji ini.

 

         Tiba-tiba Eunji ternampak kelibat Jiyeon m

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
hana_raeee
how was the story? :D

Comments

You must be logged in to comment
uaenaland #1
*seperti itu
Oh ya salam kenal saya IU fan yang kebetulan baca ini fanfic .. dia disini tidak terlalu melakukan kesalahan tapi di balas segitu dan teman teman yang lain juga kasihan ... kan itu cuma kenakalan remaja biasa .. tapi tak apalah fanfic nya bagus kok unik dan menarik
uaenaland #2
Wah seram tapi si kembar nya crazy , keren sih
Tapi kenapa masalah kecil kok sampai dendam sepeeti itu ?
Minah sangat seram
Qee_Ha
#3
Chapter 1: ♡♡♡♡♡♡>♡<♡♡♡♡♡
suehaila #4
Chapter 62: Bestt fanfic ni unik...
KertasUngu
#5
wahhhh!!!!!!!!!!
aquariusxpisces
#6
Chapter 62: Jinjja daebak! Meremang bulu roma
lipstick_gun
#7
Chapter 62: BEST ! Tak pening pun baca ^^ <3
misz_dina #8
Chapter 62: Citer yg BEST.....like it
miss_almond #9
Chapter 63: Hanye memerlukan mase 1 mlm utk mnamatkn pembacaan . great !
bubble_na_baebeul #10
Chapter 63: Sya lebih ska genre horror..bleh x buat citer yg btul btul menakutkan ..anyway.ill try to read your hibi's cus love..fighting