4 Points For Sukantara

Death Curse
Please Subscribe to read the full chapter

 

          Sukantara sekolah dibahagikan kepada empat kategori iaitu lumba lari, lontar peluru, lompat jauh dan lompat tinggi. Tiada pengecualian dalam acara ini kerana para pelajar diwajibkan untuk mengikutinya bagi menambah mata rumah sukan mereka.

 

          Rumah Red Velvet telah melakukan tiga daripada acara itu, jadi mereka hanya tinggal acara lompat tinggi, iaitu acara yang paling tidak disukai oleh para pelajar. Atlet perempuan Red Velvet, CL kini mencatat tiga mata bagi lumba lari, lontar peluru dan lompat jauh. Eunji juga tidak kurang hebatnya. Dia sudah setaraf CL sekarang.

 

          CL berasa tidak puas hati kerana pada saat itu pasti ada sahaja orang yang membatasi kemampuannya. Begitu juga pada tahun lalu, hasratnya tidak kesampaian kerana ada seorang pelajar yang lebih hebat daripadanya. Mujur sahaja pelajar itu cedera ringan, jadi CL lah yang perlu menggantinya. Riang benar hatinya pada waktu itu. Namun begitu, CL sudah mula risau.

 

          Kini giliran Eunji untuk melakukan lompatan itu kerana namanya baru sahaja disebut oleh guru rumah sukan mereka. Sebelum melakukan lompatan, Eunji sudah tersenyum kerana lompat tinggi itu mudah sahaja baginya. Tidak terlalu rendah, tetapi tidak juga terlalu tingg. Perfect! Eunji melakukan lompatan tanpa berdalih dan… Ya, dia melepasi palang itu! Empat mata penuh untuk pelajar baru!

 

         Ahli-ahli rumah sukan Red Velvet memberikan tepukan

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
hana_raeee
how was the story? :D

Comments

You must be logged in to comment
uaenaland #1
*seperti itu
Oh ya salam kenal saya IU fan yang kebetulan baca ini fanfic .. dia disini tidak terlalu melakukan kesalahan tapi di balas segitu dan teman teman yang lain juga kasihan ... kan itu cuma kenakalan remaja biasa .. tapi tak apalah fanfic nya bagus kok unik dan menarik
uaenaland #2
Wah seram tapi si kembar nya crazy , keren sih
Tapi kenapa masalah kecil kok sampai dendam sepeeti itu ?
Minah sangat seram
Qee_Ha
#3
Chapter 1: ♡♡♡♡♡♡>♡<♡♡♡♡♡
suehaila #4
Chapter 62: Bestt fanfic ni unik...
KertasUngu
#5
wahhhh!!!!!!!!!!
aquariusxpisces
#6
Chapter 62: Jinjja daebak! Meremang bulu roma
lipstick_gun
#7
Chapter 62: BEST ! Tak pening pun baca ^^ <3
misz_dina #8
Chapter 62: Citer yg BEST.....like it
miss_almond #9
Chapter 63: Hanye memerlukan mase 1 mlm utk mnamatkn pembacaan . great !
bubble_na_baebeul #10
Chapter 63: Sya lebih ska genre horror..bleh x buat citer yg btul btul menakutkan ..anyway.ill try to read your hibi's cus love..fighting