Is That a Ghost?!

Death Curse
Please Subscribe to read the full chapter

          Pelik sungguh perlakuan dua orang rakannya itu. Selepas sahaja wajah Mino dan IU memucat, mereka berdua terus sahaja meninggalkan meja makan di kantin itu.

 

         Perasaan ingin tahu Eunji semakin memuncak. Apakah yang sebenarnya yang berlaku? Mengapa tiada artikel berkaitan kejadian yang disebut-sebutkan oleh dua orang pelajar di makmal tadi dicatat di papan kenyataan sekolah atau di akhbar sekolah? Dia pun mahu juga tahu apa yang berlaku terhadap sekolahnya!

 

          Jam menunjukkan pukul 3.07 pagi. Perutnya sudah mula memulas-mulas. Sudahlah tandas berada jauh dari biliknya, ditambah pula dengan kisah-kisah seram yang diceritakan oleh senior-seniornya pada malam tadi, bertambah la rasa seram yang menyelubungi dirinya! Bulu romanya sudah menaik akibat teringat-ingat tentang kisah makhluk misteri di dalam tandas yang diceritakan oleh seniornya.

 

          Walaupun hatinya berasa berat untuk sampai ke destinasi yang jauh dari bilik asramanya itu, namun dia perlu menggagahkan dirinya juga. Dia perlu melintasi kawasan kolam renang dan tapak perhimpunan untuk sampai ke tandas. Aduh, mengapalah tandas asrama terlalu jauh sampai begitu!

 

          Semasa melintasi kolam renang, dia ternampak seorang gadis berambut sedikit keperangan memakai baju renang. Rupanya sama seperti gadis yang dilihatnya di koridor biliknya tadi.

 

          Eunji berasa pelik dengan perlakuan gadis itu. A

Please Subscribe to read the full chapter
Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
hana_raeee
how was the story? :D

Comments

You must be logged in to comment
uaenaland #1
*seperti itu
Oh ya salam kenal saya IU fan yang kebetulan baca ini fanfic .. dia disini tidak terlalu melakukan kesalahan tapi di balas segitu dan teman teman yang lain juga kasihan ... kan itu cuma kenakalan remaja biasa .. tapi tak apalah fanfic nya bagus kok unik dan menarik
uaenaland #2
Wah seram tapi si kembar nya crazy , keren sih
Tapi kenapa masalah kecil kok sampai dendam sepeeti itu ?
Minah sangat seram
Qee_Ha
#3
Chapter 1: ♡♡♡♡♡♡>♡<♡♡♡♡♡
suehaila #4
Chapter 62: Bestt fanfic ni unik...
KertasUngu
#5
wahhhh!!!!!!!!!!
aquariusxpisces
#6
Chapter 62: Jinjja daebak! Meremang bulu roma
lipstick_gun
#7
Chapter 62: BEST ! Tak pening pun baca ^^ <3
misz_dina #8
Chapter 62: Citer yg BEST.....like it
miss_almond #9
Chapter 63: Hanye memerlukan mase 1 mlm utk mnamatkn pembacaan . great !
bubble_na_baebeul #10
Chapter 63: Sya lebih ska genre horror..bleh x buat citer yg btul btul menakutkan ..anyway.ill try to read your hibi's cus love..fighting