♥ Stalker ♥

Please Subscribe to read further chapters

Description

Jung Hana adalah seorang gadis yang biasa-biasa sahaja di Cube Academy. Namanya pun tidaklah popular manapun. Tidak seperti kakaknya, Jung Eunji yang sering menjadi perhatian para penuntut di akademi itu bersama-sama dengan rakannya yang digelar Apink. Para penuntut di akademi tersebut pun tidak mengetahui ikatan di antara Hana dan Eunji disebabkan sikap Hana yang sering menjauhkan diri daripada Eunji ketika mereka berada di sekolah. Sejujurnya, Hana ni seorang yang agak antisosial jika dibandingkan dengan Eunji. Tanpa Hana sedari seseorang yang telahpun menghendap dirinya selama ini kerana penghendap tersebut telah lama meminati Hana. Penghendap tersebut tahu segala-galanya tentang diri Hana sedangkan Hana tidaklah terkenal seperti Eunji. Setiap hari penghendap tersebut pasti akan melekatkan nota di meja Hana dengan pelbagai ucapan. Hana bingung dan tertanya-tanya tentang diri penghendap itu. Siapakah penghendap itu yang sentiasa menghendap Hana.

Foreword

Annyeong!! Hye I'm Yanseob_Ys dah kembali!! Sorry lah sebab saya dah decide tak nak sambung lagi cerita I don't know how to love I just know how to play with love untuk sementara waktu sebab saya dah kehabisan idea untuk cerita tu. and sebagai ganti saya akan post cerita saya yang terbaru untuk reader saya sekalian! Persembahkan Stalker!!! ^^ jangan lupa komen yerr selepas anda baca. why? Sebab saya pun nak tahu pendapat korang tentang cerita saya ni. and saya tak boleh janji untuk update selalu sebab mulai minggu depan saya akan mulakan kerja sementara saya menunggu results SPM saya. hihi.. harap2 korang akan sentiasa bersama saya! Love u all!! and thanks for read my story! ^^

Yanseob_YS
Yeah! Cerita ni dah pun siap tapi saya akan post bab demi bab. ihih.. ^^ silakan bersabar yerr.. hihi.. ^^

Comments

You must be logged in to comment
b2stFanz
#1
Chapter 25: best la ff ni..part v n hana dngn yoseob n eunji...woahhhh daebak authornim...
VelariaVY #2
Chapter 25: nice work vivi! haha never thought u could create such dramatic story hahahaxd. yg lucunya gaya c hana mcm gaya kw oo! hehe mklumlah sa sdh knal gaya kw haha jdi tyme sa baca nhe story trus sa byngkan hana=kw hahahaxd! btw yg tyme d hospital tu bah haha punya enda romantik cra c hana bwa c V balik adehhhh mmg gaya kw hahaha! jan mareeh! ok that's all yg sa mw comment! haha but overall I like this story n I can't wait to read ur next story "stalker stalk stalker"!
VIceHyung #3
Chapter 25: "By E" = baekhyun? ? tak faham la..
fazzierrachannie
#4
Chapter 25: bru abis bca hri ni.. best lah.. buat sequel k? haha best sgt :)
anisyaeynoeyo #5
Chapter 25: baekhyun xde kat situ ke????
sequel please!!!
sya_ieda_00 #6
Chapter 25: uhukk2 *nangis* sedih sbb citer ni dh abis..authornim, sequel please!!
anisyaeynoeyo #7
Chapter 24: x sabarnya nk tgok dia gan v....alahh nak habis dh ke...
bestlah cite unnie sampai setiap hari tgok cite ni berkali-kali..
unnie update soon yeah!!!!!
sya_ieda_00 #8
Chapter 24: Xsabar nk bace bab seterusnye!! Tapi citer ni dh nk abiss..uwahh T-T
sya_ieda_00 #9
Chapter 23: update soon..
sya_ieda_00 #10
Chapter 22: uwahh ape jadi dgn hana dgn v...btw update soon authornim