Please Read Important!

DEATH N♔TE Review Sh♔p [CLOSED/Finishing Request]

Hello, ini teatee kat sini. First of all, teatee nak minta maaf pada requester yg minta review tu. Lambat siap tapi berbaloi kan dapat review panjang-panjang? The reason for my long letter is (kalau panjang), saya akan close shop ni hanya temporary. Saya akan melanjutkan pelajaran pada minggu ini dan mungkin tak dapat siapkan semua story yang ingin direview. Tapi, kena siapkan! Mesti kena siapkan walaupun shop ni akan close. Good luck untuk reviewers-reviewers yang telah berkhidmat dalam shop ini. Tanpa kamu, tidaklah penulis Malaysia kita akan dapat perkhidmatan macam begini lagi. Saya tak tahu kalau nak buka lagi shop yg baru sebab schedule saya akan jadi ketat. Moreover, saya nak minta maaf kalau terkasar bahasa, ada friend request yang belum accept dan maaf sebab saya ni pemalas lol tapi saya sangat sibuk bulan ini sahaja banyak kerja nak buat.

And minggu ni jer confuse pasal EXO and Kris. Please pray and don’t lose hope on them <3

Ah! Tak nak lah sambung belajar kalau macam ni lol tidak. Walauapapun, saya kena berkhidmat menjadi pelajar untuk Negara.

For all, good luck :)

 

Like this story? Give it an Upvote!
Thank you!
LavenderAlisa19
permanent_dreamer, your review is ready to be picked up!

Comments

You must be logged in to comment
JunAra
#1
bile nak bukak ni? sy suka shop ni
darkclov3r #2
Hello.I've made a request for review some time ago. Could you put my requests (title : aku&potret, memori17) on hold/cancel it if you guys haven't start? (either way is fine) I'll be going away for quite some time& will deactivate my acc during that period. I'm sorry.
azure_bliss
#3
Chapter 40: Thank you so much for the review!
I don't mind the lateness at all, it was worth it ^^
Pick-up!
Will credit and edit my mistakes in the story.
Once again, thank you ^^
AiSyah98
#4
Chapter 38: first terkejut,sy tk ingat pun sy hantar req utk yg ni *lol*
oh..thenkiu ^^ esok ade mse sy edit dn credit ^^
DiamondSakura
#5
Chapter 36: hurm,,saya nak britau yang saya dah kreditkan..^^
DiamondSakura
#6
Chapter 36: Thanks for the review..saya tau masih ada yang kurang dalam cerita saya..takpe.nanti saya cuba baiki cara penulisan saya tu.. ^^..maaflah..internet saya tak brape baik..ni pun guna phone..jadi saya kreditkan shop ni agak lambat nanti...sayamintak maaf sangat2 ><
izzyeol #7
Saya nk tnya soalan. Awak awak semua dh tk ambik request untk review ke? Baru eksaited nk mintak korang review kn cerita 。・゚・(ノД`)・゚・。