Pertemuan Pertama Aku Dan Exo

Description

Pelajar perempuan seperti aku yang terlebih minat dengan hiburan terutama sekali dengan dunia K-Pop telah dipertemukan dengan bintang K-Pop yang terkenal iaitu EXO !!!

Aku terasa seperti aku masuk ke alam fantasi bila aku berjumpa secara berdepan dengan mereka.. Setelah aku berjumpa dengan mereka,aku semakin rapat dengan mereka bagaikan mereka abang aku dan aku ialah adik mereka..

Dalam diam juga,aku telah menaruh hati pada seseorang di antara mereka..patutkah aku jatuh hati padanya sedangkan aku tahu aku hanya dianggap sebagai seorang adik sahaja..

Apa akan terjadi kalau aku beritahu isi hati aku padanya ?

Adakah dia akan terima aku walaupun aku seperti seorang adik kepada abangnya sahaja?

 

Foreword

1 jam berlalu,akhirnya kami tiba juga di KLIA.Aku seperti tidak percaya bahawa aku datang ke sini bersama beg baju aq sekali."Min-hye,kita patut tunggu di dalam,jom",ajak Sehun."Dekat dalam tak ada apa-apa kan?",tanyaku."Tak ada apa-apa,semuanya dah terkawal.Jangan takut,hyung kan ada",kata Sehun.Dalam hati aku sedang cair bila dengar Sehun cakap macam tu..Aku hanya tersenyum.Seperti yang dilihat,semuanya telah terkawal..

Selepas Encik Kim beri kami pasport,Baekhyun bersuara,"Min-hye dah sarapan?",."Dah tapi sikit je sebab Min-hye x ada selera nak sarapan tadi",kata aku."Encik Kim,kita pergi breakfast dulu boleh tak? Kami lapar lagi lah.. Boleh ya?",tanya Baekhyun.Masing-masing sudah buat muka kelaparan (mesti comel kan).Encik Kim memandang jam tangannya,"Memandangkan penerbangan ada dalam 2 jam lagi,rasanya kita sempat pergi breakfast,jomlah",ujar Encik Kim."Min-hye!! Jom kita breakfast!!",EXO menolak badan aku ke depan.Tapi aku gembira kerana kami mulai rapat seperti adik dan abang..

 

Comments

You must be logged in to comment
xkesah #1
Chapter 50: Sad ending lh.
Tapi best. Authornim buatlh sequel yg happy..bolehlh..kesian tgk mereka. Nangis sya baca.buatlah sequel yg mereka jumpa n kahwin..hehehe..bolehlh..sya merayu...best cerita ni tapi lagi best happy ending..
Park_Rafa88
#2
Author-nim awak memang daebak!!! Btw saya nak tanya yang destiny tu sequel ff ni ke? Maaf sebab saya tak baca habis lagi sebenarnya.Ok bye..
Xiuhan25 #3
Chapter 50: Memg DAE to BAK la!!Tpi ending dia sdih....
Overdose_Kpopers
#4
Chapter 1: adakah diorg gay? lolz haha >< chanyeol <3
weloveexoforever #5
Chapter 50: Sedihnyer....
exotic3010 #6
Chapter 50: sedihnye cite ni
kiminni #7
Chapter 50: tak sangka mula citer happy n last-last sedih akhirny....
aisyashuhada
#8
Chapter 50: sedihnya...
tak sangka ending maca tu..
aidasafiah
#9
Chapter 50: Sedey ah!Tapi best :) Teruskan usaha!