THAT DA** WRONG CONFESSION

Description

Keluarga Encik Bae telah menerima tetamu yang dihantar oleh anak sulung mereka dari Jepun. Tetamu tersebut dikatakan kawan baik anak sulung mereka (Bae Nam Hyuk) yang sedang belajar di Jepun, yang meminta bantuan daripada keluarganya untuk menumpangkan Kim Taehyung di rumah itu selama sebulan. Di rumah serba sederhana itu hanya tinggal Encik Bae, adik Nam Hyuk (Bae Ha Eun) dan adik tiri Nam Hyuk (Bae Jin Ah).

Bae Ha Eun baru masuk usia 20 tahun dan hanya ingin berseronok dan menghabiskan masa bersama kawan-kawan. Dia tidak mahu ambil tahu pun tentang kewujudan Kim Taehyung di dalam rumahnya. Namun tidak semudah itu dia mahu keluar dari kepompong kerana anehnya, Kim Taehyung selalu menghalang Ha Eun daripada berbuat apa-apa pun. 

Sehingga dia tidak tahan, identiti Kim Taehyung yang dikatakan kawan baik abangnyanya mula menimbulkan rasa curiga pada Bae Ha Eun. Siapa sebenarnya lelaki itu dan apa yang dia mahu? Mengapa Bae Nam Hyuk menghantar Kim Taehyung untuk menetap di rumah mereka sedangkan lelaki itu tidak mempunyai urusan penting pun di Korea! 

 CHARACTER

  

.: KIM TAEHYUNG

.: BAE HA EUN (OC)

OTHER

ONG SEUNG WOO, LEE DO HYUN, NA EUN, KRYSTAL, JEONGYEON, YEJI so many other, just randomly mention LOL

Foreword

Nantikan ;D

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet