Aku mencintaimu, tetapi tidak memilikimu.

Description

Mengisahkan tentang seorang gadis bernama Angelic dan pria bernama Riyal. Gadis tersebut menaruh perasaan terhadap pria tersebut. Tetapi pria itu sudah memiliki seorang kekasih. Bagimanakah kesudahan kisah mereka berdua?

Foreword

Hari ini, lain dari hari yang sebelumnya. Kerana hari ini saya berada di kampung saya sendiri. Saya bru sahaja menamatkan pelajaran saya di sebuah Universiti di semenanjung Malaysia. 

Saya baru teringat malam semalam sya di masukkan ke dalam satu group whatsapp. Saya buka whatsapp dan melihat semua pesanan di dalam. 
Hanya satu yang menarik minat, iatu group yang sya msuk semalam iaitu group squad game.

Saya berkenalan dengan smua ahli di dlam group tersebut. Di sini lah permulaan saya mengenali seorang lelaki benama Bar. 

Fred menghantar pesanan kepada saya untuk mengajak bermain bersama petang ini. saya kata boleh sahaja. orang lain ikut kah? ya mereka ikut. Fred la orang yg memasukkan saya ke dalam.group tersebut. Selang beberapa minit, satu lagi pesanan masuk. Hi katanya. sangat ringkas dan padat.? Saya tanya siapa ini? dia jawab sya Riyal kita sma dlam group itu.  

saya dan dia mula berbual melalui whatsapp. Dari hari ke hari saya berbual dengannya di whatsapp. saya merasa semakin hari semakin selesa dengan nya. 

 

Comments

You must be logged in to comment
No comments yet